• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

Annisen
    Vad kul, vad ska du beställa? Det ska stå bredvid varje produkt hur mycket de innehåller. Jag köpte "bulk bags" med Jelly Beans, varje påse innehåller 1 lbs = 0.45kg. Frakt går på 13 dollar för 1-3 pounds hit till Sverige.

• Noomi

Ah, just det. Jepp, det är till favours. Har små plåtburkar med genomskinligt lock som jag ska fylla med röda Jelly Beans.

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    Tack för ditt snabba svar

Har inte bestämt vilka smaker ännu, min M kommer hem om en stund och då ska vi beställa tillsammans. Det blir svårt att välja Har visserligen cellofabpåsar som man skulle kunna använda som favors, går att klipa bort klistret o knyta medvinrött sidenband, kan det kanske bli fint?! Men jag siktar nog på att handla till gottisbordet..
    Vi ska även föra in bordsplaceringen i festhäftet i dag..hua..e lite nervös för detta..det kommer säkert strula

• A n n i s e n  25/8-07

Förresten läst på aftonbladet att det ska regna i 3 veckor till, usch så trist sommarväder.
    Det skulle bli fint väder i mitten av augusti verkar det som...HOPPAS!!!

• Noomi

Haha, men smak spelar inte så stor roll... allt är underbart gott! Ta något ni gillar i "verklig form" bara, för det smakar precis som det. :)
    Sidenband blir hur snyggt som helst, för det ska vi ha knutet runt våra burkar. :D

Fy vad trist med vädret. Själv har jag gott från att önska mig strålande sol till uppehåll. Känns mer realistiskt.

• madlin

Ja huvudsak det inte spöregnar, kan nästa sträcka mig till lite regn men bara de blir uppehåll såpass under vigseln och sen får de regna om de nu så måste *s*

• Theresekarlsson

jag tror inte jag får nån hippa.....

• MrsRose

Jag får antagligen inte heller någon. Det är ju inte så många helger kvar nu... Nästan alla är bortresta, så jag tror inte att de får ihop det.
    På tal om favours så har jag hittat en fin sida som heter www.sweettouch.se Jag har beställt därifrån och de var snabba på att leverera.

• A n n i s e n  25/8-07

Theresekarlsson

Förstår om du tycker det känns tråkigt, bor dina vänner utspridda?'

Nu har jag också beställt jeally beans,mums så gott. Får nog anstränga mig om jag inte äta upp dem innan bröllopet

Nu är festhäftet äntligen klart också, gud vad skööönt

• Noomi

ThereseKarlsson
    Vad tråkigt. Men jag håller tummarna för att det händer nåt iaf. :)

Annisen
    Vad köpte du för smak?? Jag tror jag ska köpa lite till godisbuffén också, med förhoppning om att det är myycket kvar till mig efter bröllopet! :D

Appropå tilltugg så pratade vi ju om det i lördags när vi provlagade maten med kocken. Vi ska ha parmesanchips samt grissini. Smarrigt!

Svar på tråden 25/8 2007 del3