• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Theresekarlsson

A n n i s e n 25/8-07

Många av mina vänner är både gravida, har spädbarn & bor en bit härifrån...de har nog svårt att få till det...

• Theresekarlsson

Noomi

Tack för att du håller tummarna...

madlin

Jag ska hoppas för din skull att du får en hippa...

Nattson
    jag tror inte att det blir så. en av mina vänner sa rakt ut att hon bad om ursäkt för att jag inte skulle få någon hippa...utan de skulle hitta på något för min till hösten. jag tror inte att hon sa det som en avledningsmanöver....

• Theresekarlsson

Skriver ni ut era egna program....det känns inte kul att veta vad som står i dem....skulle hellre vilja att någon annan som t ex toastmaster ordnar med det....

• Nattson

Den här veckan har jag hittils beställt blommor till kyrkbänkarna. Det kommer att bli röda rosor med lite brudslöja till. Jag har pratat med frissan också och fått ett pris från henne. Det kommer att gå på ca 1000sek, incl hjälp med sminket.
    Ska kontakta solisten och berätta vilka sånger vi har valt.
    Sitter just nu och filar på mitt tal till N. Ska försöka få det klart denna vecka.

Ja spa vistelsen kom verkligen som en räddning! Jag var så trött och stressad att jag började glömma självklara saker som mitt tele nr osv... Men nu känns det bättre och det rekomenderas varmt, även om det kan svida i plånboken så var det värt det!

• madlin

Theresekarlsson: ja men jag blir inte så ledsen om det inte skulle bli någon möhippa heller, förstår att det är svårt att fixa ihop något när de varken känner varandra (de vet knappt vad mina andra vänner heter) och bor så långt emellan.

Jepp, vi skriver ut våra egna program. Programmen är mest för våra gästers skull och inte för våran egen del. Så för oss gör det inte så mycket ;) Spex och andra tokigheter hålls av värdinnan och några av gästerna så det blir ju ändå saker som vi inte vet om.

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    Jag e så himla orolig att jag ska få en massa finnar o plitar när hon gör dem djuprengörande behandlingen. Skönt för dig som vet hur din hud reargerar. Jag tänkte att jag skulle köra med porplåster o göra ansiktsmasker tätt de sista veckorna så hoppas jag att huden ska stråla på den stora dagen

Theresekarlsson
    japp vi gör vårt eget festprogram, värdparen ville egentligen göra det,men jag ville själv, så kul.. De ska ngn form av tillägg i det hela, blir nog ngt galet kan jag tänka mig

Nattson
    Vilket bra pris för frisyren o sminkösen.
    Låter otäckt med stressen, va rädd om dig

• Noomi

Annisen
    Men gör du det den 6 augusti så är det nog ingen som helst fara, du kommer ha jättefin hy på bröllopet! Jag har fått tillbaks lite pormaskar den senaste veckan och det var väl 1 1/2 månad sedan jag gjorde behandlingen.

• Nattson

Annisen, porplåster tänkte jag också använda. Vart köper du dina?

Theresekarlsson, vi ska också göra vårat festprogram själva.

• Noomi

ThereseKarlsson
    Vi fixar också vårat program själva. Är alldeles för mycket av en perfektionist när det kommer till trycksaker, så jag skulle inte vilja att nån annan gjorde det.
    Dessutom ser jag på det som madlin, det är till för våra gäster. Vi roas nog med annat. :)

• A n n i s e n  25/8-07

Nattson

Köper mina porplåster i affären, har inte hittat på internet, skulle helst ha handlat dem där

Svar på tråden 25/8 2007 del3