• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    jätte snygga skor
    Är dom från ebay?

Funderar på vickningen..det blir korv med bröd..tråkigt men lätt att veta hur mkt..tror jag..om man beräknat 3 Korv o bröd/person så måste det väl va ok?!

Pratade mde Guldfynd innan, de kan ta emot våra ringar för att gravera in evighetssymbolen och ha dem tillbaka nästa fredag Vad bra, pratade med en annan juvelbutik o de kunde inte garantera när den skulle koma tillbaka...
    Helst av allt skulle jag velat ha ngt vackert i latin i ringen, men det får inte plats..

• A n n i s e n  25/8-07

Himmel nästa gång det är den 25:e har vi bröllopsdag
    Jag har börjat få lite overklighetskänslor och har för tillfället svårt att förstå att det snart är dags
    Lääängtar

• Nattson

Annisen, känner igen det där med overklighetskänslor... Det är samma här
    3korvar med bröd per person blir bra tror jag.

• A n n i s e n  25/8-07

Nattson

Tack för svaret, känns som att det blir lagom...orkar nog inte äta så mkt efter 3rätters,tårta & gottisbord..

• lannebrink

Hej!
    Jag gifter mig oxå 25/8...börjar kännas lite pirrigt.
    Jag tycker att allt känns jätte snurrigt, har mycket med småsaker kvar att fixa men man har hela tiden tänkt för sig själv att man har så mycket tid kvar. Det är ju semester tider mm så aug får väl bli en stress månad för att få allt på plats.

Hoppas det går bra för er alla!

• Noomi

Kul att ni gillar skorna, tack tack! :)
    Annisen: Näe, haha... för en gångs skull är det inte EBay. Ska dock hämta ett paket idag som inhandlats därifrån, tror det är min juicemaskin. :D

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    du funderade väl också på att ha ranunkel i buketten? Kunde din florist fixa detta?

Jag hade helst av allt velat ha ranunkel och pioner, men det hade bara gått att fixa i maj ungefärligen och då ville vi inte gifta oss, så ibland får man välja

• A n n i s e n  25/8-07

Hur gör ni med placeringskorten, skriver ni både för och efternamn?

• Linda Brud0708

Annisen - Vi har bara skrivit förnamnen (på stenar) och bara i ett fall råkade två heta likadant och då skrev jag tex. Mattias L på den.

Idag ska jag ringa cateringen och säga exakt antal. En fråga bara: bjuder man bandet också på mat? Vårt band ska börja spela kl 21.

• Noomi

Annisen
    Hrmm, ja du. Min florist är en kompis till min blivande svärmor och var med oss dit när vi skulle prata med henne om buketten. Kan ju säga att dom körde över oss fullständigt. :D Jag tror ranunkel kom upp, men jag minns inte. Hur som helst så bestämde dom att buketten bara skulle bestå av orkidéer, vita rosor och grässtrån.
    Tur att jag inte bryr mig överdrivet mycket om buketten. :D

Angående placeringskort skriver vi också bara förnamn och eventuellt första bokstaven i efternamnet.

Linda
    Vårat band kommer vara där från ca 15:00 till 01, så de kommer få mat. Men om erat inte börjar spela förrens 21 räcker det nog med lite förfriskningar och tilltugg.

Svar på tråden 25/8 2007 del3