• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Bordsplaceringen kommer att bli svår... men innan vi varit på Wärdshuset och provsmakat maten osv så ger vi oss inte i kast med den. Festprogrammet är på G och på torsdag ska vi till Wärdshuset för att provsmaka osv...

Jag blir riktigt nervös i omgångar men hoppas att jag ska vara hyfsat lugn när dagen kommer.

• madlin

Idag blir det att checka av lokalen en sista gång, ska kanske spana i porslinskåpen också ;) Vore något så man vet om man måste köpa på sig något! Och mäta lokalen vi ska äta i, lite enklare och köra bordsplaceringen därefter.

• MrsRose

Ja, lätt var det inte (med bordsplaceringen) Hur vi än vrider och vänder på det är det någon som blir över. Vi har inte lika många tjejer som killar så det verkar bli två killar bredvid varandra...
    Jag blir också nervös i omgångar. Ska träffa prästen på torsdag och det gör mig jättenervös. Ni som redan träffat er präst, är det något man ska förbereda innan?

• madlin

rose25: har samma problem, fler manliga bjudna än kvinnliga.

Det blir bara avigt, alltid någon som hamnar konstigt till. Min blivandes farfar är såå... dement och inte världens roligaste bordssällskap så har svårt med honom med. Och alla dessa singlar, hur man än vänder på det så hamnar nån stackars singelkille med folk denne absolut inte skulle gå ihop med *s*

Ta med hindersprövningen till prästen! Och fundera ut in o utgångsmusik, finns ju lite på nätet o lyssna på: www.kyrkomusik.se

• Nattson

Rose25, jag säger som madlin: Fundera ut in och utgångs musik, samt ev solosånger. Lycka till!

• Noomi

Hej brudar! Vill ni lyssna på ett humorprogram med bröllopsinriktning kan ni ratta in Pang Prego på söndag i P3, det handlar nämligen om mig. :D

• MrsRose

Noomi: Vad kul. Nu blir jag jättenyfiken. Vilken tid är det? Kommer att sitta klistrad vid radion, brukar lyssna på P3 annars också.

• Malin johansson

ÅÅ nu är vi äntligen färdiga med bordsplaceringen...fick ändra pga 3 sena avhopp:( Blir sååå trött, men nu är det klart! Det mesta känns färdigt nu, det jag har kvar är underkläder till mig, men det blir nog toreletten som jag provade där jag köpte klänningen. Har ni fixat underkläder??? Hur gör ni med ev snittar? Gör ni dem dagen innan eller fixar serv. personalen dem??

• Malin johansson

torselett skulle det ju stå;)

• Noomi

Rose25
    16:03-18:00 är det. :)
    Vem vet, vi kommer kanske få helt oumbärliga tips. :D

Svar på tråden 25/8 2007 del3