• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • MrsMoreira

Har de senaste 4 veckorna kört med Viktklubben (Aftonbladet) för att gå ner två-tre kg som jag gått upp sedan förra sommaren då jag gick ner 10kg. Det har inte gått så bra alls, 1.5kg de första två veckorna, sedan upp 0,5 igen och nu står jag och stampar. MEN! Igår provade jag min brudklänning som jag köpte förra sommaren, och inser att om jag går ner mer så kommer den rasa ner (axelbandslös). Så vad gör man? Står kvar på samma vikt som nu :) Nice!

Hoppas det går bra för er tjejer, i går fick jag klartecken om ett rum på Berns helgen efter bröllopet, ska bli så mysigt. Det kan eventuellt uppgraderas till en svit (en bekant som fixar) om det finns lediga då! Även limousinen är bokad nu, perfekt!

• A n n i s e n  25/8-07

Malin johansson
    Trist med återbud.
    japp underkläder är fixt, handlat från Figleaves.

Noomi
    låter jätte spännande med radioprogrammet

Nu i veckan har jag pratat med solisten & orkesten och checkat av det sista, känns jätte bra. Nästa vecka ska jag in till floristen och prata blommor ...igen..
    Hon sa att hon har hittat en ros som är väldigt lik pion så det ska bli kul att se...ville ju helst haft pioner..

Hoppas att tärnklänningarna kommer denna veckan till Vinslöv som utlovat, ska ringa i em och kolla.

• Nattson

Imorgon ska vi åka till Wärdshuset och provsmaka maten samt prata om hur borden ska stå och dekoration osv

Solisten ska ringa senare idag eller imorgon och prata om sångerna vi valt.

Igår hade vi en liten despyt om festprogrammen. Jag tycker att det är så tråkigt att göra dem och vill hålla det så enkelt som möjligt. Men N vill ha lite mera detaljer osv. Så jag sa att jag har gjort nästan allt inför detta och vill du ha mer detaljer får du göra det själv. Resultatet blev att han ska ta över det!

• A n n i s e n  25/8-07

Nattson

Vilken meny ska ni ha? Eller provsmaka?
    Skönt att ha deligerat festprogrammet, min blivande har varit i väg mycket på helgerna och veckorna ett tag nu i jobbet, så jag får fixa själv...men det är under kontroll, har hunnit mer än jag trodde förra och denna veckan, men visst hade det varit gott med lite mer hjälp.
    Längtar efter semestern nu, ska bli super gott

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi

har jelly godiset anlänt?

• Noomi

Annisen
    Jepp, i måndags. O hämtade ut det igår eftersom jag inte är hemma, men han sa att det såg bra ut, inget som smält ihop. :)

• MrsRose

I går fick jag lite mer hjälp än önskat av m2b. Vi gick igenom lite igår och då kommer han plötsligt på att han inte är nöjd med bordsdekorationerna som restaurangen ordnar, utan vill gärna betala ha det lite extra. Så det slutar med att vi sitter i flera timmar och letar i tidningar och på nätet efter en massa bilder. Sen när har han börjat intressera sig för bordsdekorationer?!?

• Nattson

Rose25 känner så väl igen det! Jag hade sagt att han får fixa med det om han inte är nöjd med något som är bestämt. Men jag kan ju vara ganska hård ibland har jag fått höra...

Annisen: Menyn kommer at se ut så här:

För drinken blir Azti Cinzano med créme decassis = Kirr Royal
    Förrätt: Laxtoast med pepparrotsgrädde och grönsaker

Varmrätt: Kalvfille med färska sommar primörer pch pommes chauteu. Sås till blir ev enbärssås.

Efterrätt: Sorbet med olika frukter.

Säkert en massa stavfel men ni fattar

Det ska bli spännande att smaka av allt!!

Igår fick jag en minihippa av en kompis som inte kunde vara med i lördags. Vi gick till Centralbadet och fick energimassage, blev provsminkade och fick en färganalys! Det var mycket trevligt!

• A n n i s e n  25/8-07

Nattson

Mmm låter som en smaskig meny
    Låter som ni hade trevligt på din minihippa.

Detta har jag bergis frågat innan, men men... när tänker ni lämna festen?
    Ska boka taxi i morrn, så skönt att kunna bocka saker på listan.
    Funderar på att åka kl 2...vill ju inte missa så mkt av festen

• kluddan

idag har vi fixat vigselprogrammen, blev skit nöjd, ser köpta ut fått alla svar från inbjudningarna, alla kommer utom 2, så vi blir 70 pers.

Svar på tråden 25/8 2007 del3