25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Nu har äntligen min klänning kommit! Ska åka och prova den idag och lägga upp den. Hoppas den passar det var 4 månader sen jag beställde den! Hoppas jag inte har gått upp för mycket i vikt...............
Nu är det inte lång tid kvar till den 25/8! Det är helt sjukt, har planerat i nästan ett och ett halvt år och snart är dagen här! Fler än jag som börjar bli nervösa?
Tilla80: roligt! Hoppas den passar iallafall :)
Ja, nog börjar man bli nervös alltid. Fjärilarna blir bara fler o fler i magen. Speciellt Lördagarna som varit på förmiddagarna, när man tänker "om 4 veckor, om 3 veckor osv.. är jag hos frisören..."
Nattson
Låter som du har haft en toppendag, grattis
Tilla80
Vad kul att klänningen har kommit, hoppas den sitter bra.
Jag har inte börjat bli nervös, har svårt att greppa att vi ska gifta oss snart, så jag jobbar mest med den förståelsen dessutom är jag vannsinnigt fokuserad på att minska göralistan
Vi är inte heller nervösa. Nästa vecka börjar alla våra saker falla på plats. Ska hämta klänningen, bestämma tårta, träffa prästen,, printa festhäften/vigselprogram, hämta ringarna, besöka frissan. Så sen känns allt grönt inför festen. Men vi kommer nog att vara nervösa på fredagen kan jag tänka mig
Åh jag vill inte vara nervös redan nu! Ibland är de såpass att jag kan börja må illa, uj uj. Måtte de inte bli värre med sånt, då blir jag knäpp!
Vi var o träffade prästen imorse och övade.. hmmm jag grät typ hela tiden och när vi skulle läsa löftena så kunde jag knappt få fram ett ord...jisses hur ska det bli när det blir på riktigt??!!
Nåt bra tips för att hålla tårarna tillbaka? iaf lite?
Jadu... hur man inte ska vara så blödig..... vet inte! Jag grät som gud vet vad när jag hörde solosångerna vi ska ha under vigseln, så jag gick hem och körde dom på repeat och snyftade. Till slut kom inga tårar o jag klarar av att lyssna utan att fördärva makeupen.
Kanske ska man repetera åter repetera?
jag hoppas på att jag kan skärpa till mig när det är en massa människor runtomkring annars kommer jag nog också
lipa massor, men jag försöker att mentalt tänka mig in i situationen, men tror nog kanske inte att det hjälper
Vår ena marskalk är tokrolig och jag hoppas att han spexar hela dagen, så blir man kanske inte toknervös förrän portarna slås upp..önsketänkande
Tänkte dela med mig av ett litet tips jag fått här på BT. (om ni inte redan gjort bordsplaceringen) Ta hjälp av en anslagstavla, skriv alla namnen på små lappar (röd text för tjejer och blå för killar) sedan är det bara att nåla upp dem på anslagstavlan och flytta runt som man vill. Fungerar riktigt bra (fast det är iallafall svårt) Jag håller på med vår nu!
rose25: ja det tipset fick jag också förut, och nu står anslagstavlan och skrattar åt mig ;) Kört lite fast!
Annat tips är att fixa en magnetdutt bakom varje namn o trixa på kylskåpet istället.