25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Noomi
Vad har du köpt för gästbok?
Jag har köpt den av Anna Oscarsson..hrm vad är det nu det står på framsidan
Annisen
Jag har köpt Bröllopsminnen från Burde Förlag.
"Min" bröllopsbutik ringde nyss och sa att min klänning har kommit. Tjohoo! :D Ska dit och prova den på torsdag! Har lallat runt här i en kvart nu till min fästmans stora glädje. Han tycker jag har flippat totalt. :D
Noomi
Åhh vad kul att klänningen har kommit, härlig känsla
Jag ska och prova in min klänning på torsdag, kan knappt bärga mig
Har snokat upp ett par skor på ebay som jag vill ha, men säljaren har ju inte skrivit ut vad frakt till sverige kostar..grr, har mailat honom..vill ha svar nu!!! Egentligen ska jag inte hålla på med sånt, för jag vet knappt vad jag gör....
Har ni alla tagit sem vid bröllopet?
Vi går på 4 v med start den 13/8, ska bli skönt...
Oj vad ni hunnit skriva mycket sedan jag var inne sist. Kul! Kan tyvärr bara vara lediga fre, lör och söndag runt bröllopet. Jobbar direkt på måndagen igen, men åker på bröllopsresa veckan därpå. Längtar. Första semsetern tillsammans på länge. (blir tyvärr så ibland när man jobbar i familjeföretag)
Imorgon tänkte vi gå ut och köpa oss varsin ny parfym till den stora dagen. Är det någon som har ett tips?
rose25
Jag ska ha lovely med Sara Jessica Parker.
andra tips är: Gucci-Envy me, Deep red-Hugo Boss, Too feminine-Aigner, Beyond paradise-Estee Lauder & Laura- Laura Biagotti (stavning?!)..
Det är en djungel med parfymer Så olika hur de luktar på en själv...
Noomi
har du fått dina jellybelly beans? De var inte i hopklibbade när de kom? Jag funderar lite på det....
Ska nog beställa lite till om det är ok när de kommer, måste ju ha i LAKRITS, love it
Noomi: va skoj!! Minns själv känslan när man fick hem klänningen!
Annisen
Nej, jag beställde dem i helgen. :) Men jag fick mail igår om att de var skickade nu.
Ska nog också beställa mer sen om det funkar bra... måste ha mina sizzling cinnamon!
A n n i s e n 25/8-07
Vi verkar ha ganska lika smak. Du fick med två av mina favoriter på listan Gucci-Envy me och Deep red-Hugo Boss, så det blir till att sniffa lite på Lovely imorgon. Tack för tipsen!
rose25
trevligt om man kan hjälpa till