• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • A n n i s e n  25/8-07

Noomi eller ngn av er andra brudar

nu har jag av ngn märklig anledning hamnat på ebay Fel ställe för mig, jag som e helt grön på utländska storlek...vilken skostorlek är 37?

• Noomi

Annisen
    Storlek 37 är i England en 4:a och i USA 6.5 eller 7. :)

Och visst är det märkligt att man alltid hamnar på Ebay... jättekonstigt! :D

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    Tackar

• Linda Brud0708

Hej alla brudar!
    Det verkar som det går bra för er i planeringen och är inne på sluttampen. Bra jobbat!

Sitter med vårt festprogram (fortfarande...) och skulle vilja lägga in en bild på två hjärtan som sitter ihop - ett i guld eller vinrött. Någon som vet var jag får tag på det eller som har något?

• Theresekarlsson

Linda (Brud0708)

haha jag hade en bild med 2 röda gelehjärtan som satt ihop, jätte söta.

• Pillisen

Tjejer, vad använder ni för ansiktsmasker för att få bort små finnar osv?
    Jag har en massa sen jag slutade med mina
    p-piller. Vill också ha gnistrande hy på den stora dagen.

• Nattson

God morgon tjejer!

Igår var svärmor över på ett litet besök. Hon kan vara lite knepig ibland men igår var hon på helt ok humör. Passade på att visa vad jag gjort och våra ringar så att hon kanske känner sig lite delaktig. Hon såg nöjd ut när hon gick hem i allafal

Med posten igår fick jag två kuvert som det bara stod mitt namn på. I det ena låg det ett brev, Hej N, av dessa pärlor ska du göra halsband som du alltid ska ha i handväskan. Man kan aldrig veta när de kommer att behövas... Spännande!
    Jag gjorde två halsband igår men har inget med mig idag... får fixa några fler ikväll

• Noomi

pillisen
    Jag använder tea tree-olja när jag får finnar.

Nattson
    Vad skoj! :)

• Nattson

Pillisen: Jag smörjer ansiktet med aloe vera om jag får mycket finnar.

Noomi: he he ja jag blev lite nervös. Men det är kul.

• Malin johansson

Heeej tjejer!! Låter som det går bra för er! Jag är färdig med alla vigselprogram nu...så nu har jag börjat med festprogrammen (innehållet) men så igår kväll när jag satt o plitade vid datorn kom jag på...hur gör man så att det blir text på alla sidor det ska ju vara på både fram o baksidor. och jag är ju den mest tröga när det gäller datorer...någon som vill hjälpa mig?? kram på er

Svar på tråden 25/8 2007 del3