25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
malin johansson
Vi ska prata om det imorgon, kan återkomma efter det (om snittarna).
Vi hade tänkt ha Fly me to the moon som solosång, men den är lite kort. Får se hur vi ska göra..
Om fem dagar är det bara en månad kvar. Jag börjar få seriös ångest nu! Om ett par veckor kommer jag garanterat vara ett svamlande nervvrak.
Snittar ja, ska också göra dom själva... Någon tunnbrödrulle är det tänkt, som man snittar upp i lämpliga bitar. Pestosnittar och salamirondeller. Och är de bra pris på jordgubbarna fortfarande så blir de även sånt. Och grissini. De borde räcka.
Snittar:
-minigräddädelterrine emed färsk spenat och tunt skivad lufttorkad skinka
- filodegslindad black tigerräka på spett med saffran sweet chili
- löjrom med creme fraiche och rödlök på toast
Jag ska tillägga att vi inte ska göra dem själva ;o)
Jag har sån tur sm har en nära vän som är showartist och ska sjunga två låtar under vår vigsel. Att älska dig och en special skriven bröllopslåt. Bara längtar!
Jag ska göra min provsminkning v 33, dvs veckan innan bröllopet men det känns bra för det är en väns vän som ska göra det..likadant med håret. Hoppas på att min vanliga frisör kan göra det men har en backup frissa (vän till sminkösen)
Hur ska ni ha ert hår? Ngr bilder?
Jag vill nog ha lite slarvigt lockigt och lite slarvigt uppsatt i nacken...tror jag..frissan ska få ganska fria händer..har en klänning som är djupt v ringad i ryggen...
Pillisen: avancerade snittar! ;) Den tiden har man inte att sitta o pilla med sånt själv. Men de lät gott iaf!
Har tyvärr inga bilder på min frisyr, den blev till genom utprövning första gången jag var på provuppsättning. Ska dit igen 5 dagar innan bröllopet och testa sätta upp håret på riktigt (förra gången blev de slarvigt gjort för vi skulle hinna få till så många frisyrer som möjligt) och då även bli sminkad. Ska komma ihåg att ta med kameran då.
Kommer ha lockigt hår, halvuppsatt - men inte högt upp på huvudet. Snedbena och tvinnade hårtestar. Silverband som ska piffa upp mitt becksvarta hår och även hårsmycken med lite blingbling i. Så svårt o förklara bara *ler*
Malin johansson
Vår solist ska sjunga
Aldrig ska jag sluta älska dig, Den här stunden & Ännu doftar kärlek. Egentligen skulle vi ha Fileds of Gold, men hon har förlorat bakgrunden till den..förstår ej hur jag ska klara av musiken i kyrkan...
Och nu ÄNTLIGEN har vi bestämt att vi riva av en bröllpsvals, det ska nog gå bra Vi som velat så hurvi ska göra...
Än så länge är jag helt lugn, får se hur länge det håller i sig..
Tryckte just i väg beställnngen med resten av våra trycksaker
Nu har jag beställt godis till gästernas favours från, guess what? Ebay! :D
Blev precis osm jag önskade Jelly Belly Beans, mumma!!
Noomi
Åh vad smaskigt, har du en länk?!
Jepp, köpte från den här affären: stores.ebay.com/Ashley-Berry-Company
Väldigt farligt att hitta en affär som är hyfsat billig, jag skulle kunna leva på Jelly Belly Beans!
Vi ska ha Very Cherry. En smak som förhoppningsvis de flesta uppskattar plus att det (oh, så bridezilligt) passar färgtemat.
Tack för länken,där va mkt gott
Noomi
Jag ska nog beställa lite till gottisbordet.
Ska du ge dina som favours till gästerna?
Hur mkt är det i varje förpackning? Hittar inte det...