25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
madlin
åhh vad trist, mycket märkligt att höja så mkt/person.
Hoppas ni får tag pångn ny!!!
Madlin, fy vad trist! Hoppas att ni hittar en ny catering firma fort!
fick precis ett brev med posten idag från min tärna. Ska packa en väska med en massa saker från en lista, o sen vara beredd på att vad som helst kan hända o när som helst. Så väskan ska vara med överallt. Hjälp, börjar bli lite nervös nu. Jag är så dålig på att skämma ut mig, eller får man vara rejält på örat
A n n i s e n och Nattson
Ja de var konstigt.. mindre roligt är de också att de som äger cateringen är ett par vänner till oss som också är bjudna på bröllopet. Dålig stil..
kluddan
spännande!! :D
Madlin fy vilken knepig sits...
Kluddan, spännande!
kluddan
ojoj nu gäller det att vara beredd,lycka till, det kommer säkert bli hur kul som helst
madlin
inte kul när det blir på detta vis, lite extra känsligt såklart om det är vänner till er, de måste ju tycka att det hela är genant..eller vad har dom sagt?! Blir dom sura nu när ni vill hitta ny catering? Tycker ni gör rätt som byter, det är ju lite väl magstarkt att höja så mkt/kuvert
A n n i s e n:
Ja de känns riktigt dumt för tillfället, de verkar inte bry sig nämnvärt med höjningen utan "de måste höja" då buffémenyn var komplicerad. Var nånstans jag ser det komplicerade vet jag inte? Ingen av de andra cateringarna har sådana priser som dom (INNAN prishöjningen) och nämnt något om avancerad meny. Rätterna är ju inte svåra att göra.
Vet inte om de blir sura eller inte, men sa till dom att de var en lite väl stor höjning när vi inte ville betala alltför mycket på matbiten.
Får se om vi hittar någon annan ledig, krisar det sig får man väl stå o fixa allt själv. Mamma är kock och har erbjudit sig att hjälpa till om vi inte hittade någon annan ledig till vettigt pris.
Igår sydde jag klart kudden som ringarna ska ligga på och förra veckan gjorde jag klart halsbandet och armbandet. Nu är det bara festprogrammet som ska knåpas med.
Ja den fruktade bordsplaceringen också... det kommer att bli en knepig historia!
Åh vad ni är händiga o fixar o donar o syr egna saker. Är stum av beundran
madlin
Har det ordnat sig med ny catering?