• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Vi ska sova på Wärdshuset där vi ska äta. Några av gästerna ska också sova över!

Sista juli ska vi träffa restaurang chefen och prata mat och ev provsmaka maten Hoppas att allt blir bra! Vi ska dit en snabbis nu på söndag också och se hur det ser ut med allt som är nytt!

• Noomi

Bordsplaceringen (och allt annat som hör trycksakerna till) gör jag i InDesign, lätt och smidigt.
    Sover gör vi hemma. Jag var inställd på hotell först, men sen kom vi fram till att det kändes onödigt. Man hinner ju inte utnyttja särskilt mycket om man ska checka ut vid 12. Dessutom ska vi bo på lyxhotell tre dagar senare så...

Jag längtar efter mina nagellack!! :D

• Nattson

Jag har lyckats snickra ihop vigselprogrammet i Word! He he jag är verkligen ingen stjärna när det gäller datorn... Men detta blev ganska bra

Hoppas att sambon godkänner det också he he

• A n n i s e n  25/8-07

Ngn mer som ska skicka postogram till sin man?!
    Jag funderar på det, har skrivit ut en text som jag hittat här på BT som är lite kul...men det kanske är fjantigt

• Noomi

Annisen
    Vad är det för postogram? Jag hade tänkt skicka den där som man inte fattar att det är från bruden förrens signaturen (den du tänker på eller?), men så hade min kompis den så nu skulle det ju inte bli nån överraskning. Skulle behöva nåt liknande....

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    det är nog samma vi menar
    Hoppas du hittar ngt liknande, hoppas ngn här kan hjälpa dig

• A n n i s e n  25/8-07

I morrn ska jag lämna in våra ringar på gravering, det blir evighetstecknet...ska övverraska nin blivande. Vi byter ut våra färlobvningsringar o hade tänkt göra det på fredagkvällen i jacuzzin

Nu har vi bestämt att vi ska dansa tryckare istället för...inget alls som första dans puh vad vad jag har velat om detta med första dansen, valsens vara eller inte..Vi funderar på Ännu doftar kärlek med M Fredriksson.
    Kan den tänkas va lagom att kasa runt till?... Vad tror ni? Jag tycker den är underbar, skulle nog inte klara av den i kyrkan...men efter ngt glas vin ska det nog gå smärtfritt...

• A n n i s e n  25/8-07

oj vad jag stavade förlovningsringar illa

• Noomi

Jättefin låt, den blir nog kanon! Jag kan tänka mig att det kan vara lite segt för gästerna att titta på en tryckare, men när det är en sån supervacker låt så kommer nog alla stå där alldeles tårögda istället. Själva måste vi börja träna till Dirty Dancing snart. :D
    Nu har jag vunnit en budgivning igen (nån måste slita bort mig från EBay snart), blev en brosch som jag förmodligen ska ha i mitt hårband. Hade tänkt att ha ett smalare band virat två varv först, men nu blir det nog ett bredare med en brosch istället.

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi
    e-bay verkar va din grej helt klart
    Det låter dösnyggt med brosch, ska bli så kul att se dig om du nu lägger ut några bilder

Ska ni dansa dirty dancing, ojoj vilken sensation det kommer att bli!!!

Svar på tråden 25/8 2007 del3