25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Nattson: ja cocos bodybutter jag här hemma med, och melon! Fräscha produkter, men man vill ju såklart testa annat också än bara bodyshop's produkter.
Vilken hade du tänkt köpa nu då?
I dag kom mina undisar, dom var jätte fina Det var bra lyft i bh:n...
Nu har jag kommit på att det blir en uppplevelse present till min älskling...han älskar bilar o håller på med motorsport på amatörnivå...jag har kollat in de här sidorna med upplevelser att ge bort och sett att det fanns rally, men jag var lite osäker på om han gillade det eftersom han bara kör på motorbanor annars...så jag tog upp lite allmänt om racing i dag..och han sa att det hade varit jätte kul att prova rally
Annisen
Vad kul att du blev nöjd! Blir ju alltid lite nervös när man rekommenderar något. :)
Själva testade vi skumpan som jag ska ha med till frissan till mig och mina vänner, gott. Sen blev det en drink.... och sen en till.
Vi har en väldigt trevlig fredagskväll! :D
A n n i s e n 25/8 - 2007: det var snabba puckar, fort det gick o få hem det :)
Tror nog han blir jätteglad för presenten! Funderade också på ett sådant upplevelsepaket, att vi båda skulle åka på något sånt - men de får bli någon årsdagspresent istället :D
Noomi
låter som en härlig fredag kväll Tänkte också korka upp, har köpt 2 torra vita viner till förätten och ska bestämma vilket det ska bli...men vi öppnar nog bara en av flaskorna i dag
Skumpa är gott, vilket ska du ha med till frissan? Samma som till festen? Vi hade väl valt samma
Nej, vi kör på annat till frissan. Köpte (i Tyskland) mousserande rosévin från Jacobs Creek samt ett rött (!) bubbel från Tyskland, heter Rotkäppchen Rubin. Blir det sistnämnda, var riktigt smarrigt (men jag ska inte dricka en droppe av det efter att jag fått på mig klänningen)!
En iaktagelse (oj, vad lullig jag börjar bli). Jag har varit här ganska länge nu, typ 1 1/2 år. Nu börjar folk skriva om saker man själv redan har gjort eller har koll på. Typ att de ber om råd inför Tysklandsresan, eller var de kan köpa klänningar. Känns lika underligt varje gång jag ser en sån tråd... det där har ju jag redan gjort! Fy tusan vad kort tid det är kvar nu! :D
Åh, har glömt att säga det här också... vi har flyttat vigselplatsen lite. Det kunde ha blivit problem med framkomligheten för bussen, så vi tog det säkra före det osäkra. Nu ska vi ha vigseln uppe på en hög kulle, överblickandes havet och en liten båthamn. Jag är nöjd! :)
Vi kör också på annat till frissan, faktiskt mousserande jordgubbsvin, annars lär inte min lillsyrra dricka en droppe
Håller med dig i dina iaktagelser hihi
Herregud vi gifter oss nästa månad, det är ju inte klokt..de sista 6 månaderna har gått jätte fort. Jag har kollat över göralistan för juli och strukturerat upp den, det var enhel del punkter och jag vill inte känna mig stressad.
Härligt att du är nöjd med vigselplasten. det låter som ett perfekt ställe att gifta sig på
madlin
Ja det gick snabbt, skulle du också handla därifrån?
Nej, visst är det galet! Jag kommer garanterat vara ett nervrak sista månaden, bäst att sätta igång med allt så man slipper stressa i sista sekund. Har slagit av på takten lite sista veckorna...
A n n i s e n 25/8 - 2007: ja verkligen, tyckte de inte var så längesen du skrev att du beställt! :) Hittar jag inget på Tisdag när jag ska iväg o shoppa så får jag nog ta och beställa därifrån jag med. Har inte tid och rusa runt och leta :S
Åååh.. ja vad ska man ha för gott o dricka hos frissan då? Hmm.. Är lite på Annisens linje, mousserat jordgubbsbubbel låter rätt gott o fräscht!
Ja visst har det gått fort?! :o Hänger inte riktigt med nu, bara 7 veckor kvar!! Gulp! Har också lagt på ett kol o bockar av massor på listan som finns kvar att göra. Satt igår och vek servetterna och sambon tyckte jag var speedad som redan gjorde det *s*