• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

God morgon

Igår hade vi möte med en av våra toastmastrar. Det gick jättebra och han förstod vad vi var ute efter osv.

Jag funderade också på festprogrammet igår. Funderar på att ha vinrött omslag där man klipper ett hjärta i mitten på framsidan och i det sätter ett monogram som vi fått. Har inte pratat med sambon om idén så vi får se.

Idag ska vi hämta ringarna. Min ring är ganska smal men har samma bredd som min förlovningsring och sen har den några diamanter M2b kommer att ha en likadan ring som förlovningsringe, dvs en slät guldring. Det ska bli så kul att ta hem dem!

• Nattson

Glömde fråga en sak, vad ska ni skriva i era? Vi vet inte riktigt vad vi ska ha och hur mycket som får plats i min...

• Noomi

madlin
    Sorry! ;) Ja, Lushs "Buffy the backside slayer" är jättebra (inte bara namnet :D ). Det enda irriterande är att den är i kakform, så på slutet har man massor av småbitar man försöker peela sig med. Men den är klart värd att testa.

• Noomi

Nattson
    Vi har inte bestämt vad vi ska skriva ännu. Har inte så jättemycket plats eftersom puckona på Assay Office (där man stämplar smyckena i London) satte stämplarna så att det inte finns så mycket plats kvar. Men nåt ska vi väl klura ut.

• Noomi

Haha, tror att ni förstår att det inte finns så mycket plats kvar nu iaf. :D

• Nattson

Noomi, ok då fattar vi ;-D
    Expediten nämde det för oss också att det beror på vart de sätter stämpeln. Vänta och se helt enkelt...

• Nattson

Just det, ni pratade tidigare om morgongåva till mannen. Jag funderar på att ge en upplevelse tex att åka RIB båt i Skärgården. Han älskar båtar och Skärgården. Eller att ge en övernattning på hans favvo Ö. Har inte bestämt vad än.

• madlin

Nattson: alltid lika roligt o hämta ut smycken, extra spännande är de allt med självaste vigselringarna! Hoppas ni blir nöjda iallafall, prova inte ihjäl dig sen när du får hem den ;)

Vi har redan våra hemma sen i Januari i år, sambon har tejpat igen MIN lilla ringbox för jag gluttade så mycket. Vi valde iallafall att inte gravera dom förräns efter bröllopet. Vet inte alls vad vi ska skriva i dom eller om de blir nå simpelt som 070825 och ett evighetstecken. Får filura mer på den saken.

Noomi: i kakform?? Nää, det vill jag inte ha. Blev så besviken sist så jag håller mig nog till scrubkräm/gel.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Noomi

Tack för länken, snällt Undrar om det kan finnas någon sådan som är helt i aluminium el liknade i höljet.. får leta..Jag älskar att handla på internet också

Vi får inte plats med mer text i ringarna, så det står det klassiska med namn och datum, hade gärna haft ngt mer..

Hur ska ni ha borden i festlokalen?

• madlin

Antingen i ett T eller som ett U eller ett E. Ja, ni ser.. vi har inte kommit så långt på den biten ännu, pratade dock om det igår. Beror lite på vad som blir bäst för matsalen tror jag, måste dit och mäta borden och möbleringsytan :) De glömde vi ju såklart när vi kollade lokalen!

Svar på tråden 25/8 2007 del3