25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Japp jag kämpar lite också, har ca 2 kg kvar så nu ger jag hjärnet, ska prova i klänningen den 23/7..
Motioner (går fort), äter små portioner och vettigt...
oj som jag stavar jag ger GÄRNET ska det väl ändå stå..
ÅÅ aj kämpar också med dessa kilos, kommer garanterat inte i klänningen om jag inte går ner. så jag har allt press på mig. Bantade när jag precis köpte klänningen så nu ska jag ner till samma. Har kanske 5 kg kvar. Jag ska börja hoppa hoprep får se vad det ger. Gjorde det idag när grabbarna i stallet skulle träna, de hoppade hoprep som uppvärmning o jag skullke prova. haha har nog inte hoppat på säkert 10 år;) Men jäklar vad jobbigt det var. Är jämt sötsugen, o saken blir ju inte bättre av att man jobbar på en ok mack;)
Nähä när vi ändå skriver om vikt...vad ska ni ha för tårta:P
Tårta det blir en amerikansk variant med hallon och vitckokladmousse, ska prova den 18/7 och gå igenom hur den ska se ut en gång till
Malin johansson
Vad ska ni ha för tårta?
Annisen- Vi provsmakade tårta för ganska länge sedan, den som vi fastnade för hade chokladbotten o chokladmousse, men tror att jag vill lägga till någon mer mousse, dock inte hallon. Tror du att vit chokladmousse skulle funka??
Å en annan mat fråga, vad ska ni ha till vickning på natten? samt snacks till festen?? Mycket mat på hjärnan nu:) Kanske för att jag slutat äta godis o sånt;)
Vi var och beställde tårtan i torsdags. Det blev passionsfruktsmousse och chokladmousse. Tårtan kommer att bli naturvit med vita rosor (vilket konditorn tyckte var tråkigt!)
Ja jag tror att vit chockladmousse kan funka, men det kan nog va riktigt gott att bryta av med ngn bärmousse i stället.
Vi ska ha det enklaste korv med bröd som vickning.
Snacks blir: chips, jordnötter, salta pinnar & godis.
Här blir det mörkchokladmousse och färska hallon i tårtan. Sedan kommer tårtan vara i vitt och vara som en present, inslagen med svarta band med en rosett - detta i sugarpaste. De kommer finnas en presentetikett med där de står nåt i stil med "Till brudparet och alla gästerna".
Vickning blir även här korv med bröd, snacks blir chilinötter, chips, salta pinnar. Och så blir det godisbord!
Nu tror jag faktiskt som genom ett under att jag har lyckats beställa underkläder på figleaves
Har suttit och skrivit klart gästpresentationerna klart i dag, har några enstaka kvar som blivande mannens ska hjälpa till att klura med.
Nu börjar det närmar sig. Är faktiskt lite nervös, jag som varit så lugn innan. Ska träffa hovmästaren idag och gå igenom allt. Har också pratat med prästen och bestämt möte.
Däremot har underkläderna som jag beställt i Triumph-affären inte kommit än. Verkar bli försenade två veckor. Hoppas verkligen att de kommer då, annars blir det kris. Man ska ju hinna sy in klänningen och då måste man väl ha rätt underkläder?