25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Oj oj 2 månader kvar nu!! Är det så att man ska bli fru snart! Har kännts så långt borta. Idag har jag hittat snygg skor till vår son, är dock helt omöjligt att hitta till min dotter o min brors dotter. De har ca storl 22-23 o 28-29. Vill ju att de ska ha likadana eller i värsta fall någotsånär. Någon som vet? Har letat på din sko,wedins,ryns, bergqvist.
Annars så pysslar vi med omslagen till festprogrammen. Innehållet ska en vän till mig hjälpa oss med som är lite mer haj på datorer:) Kram på er
Noomi
Vi får väl se om jag vågar visa några bilder efteråt
Malin johansson
ja nu kommer det gå vansinnigt fort
har skopunkten några söta barnskor?
Uuuu.... 60 dagar kvar nu!
Och jag är i koma känns de som, får INGET gjort. Och vill knappt göra något heller. Sen jag strukturerade upp vad som fanns kvar att göra så dog motivationen, är ju hur mycket som helst kvar - stirrar mest på den där listan och suckar. Mer händer inte här för tillfället!
Madlin, jag känner lite som du också! speciellt när solen skiner som idag!
Här finns ingen skinande sol i sikte och jag får ändå ingenting gjort, har gått som i koma de senaste dagarna.
Nu tog jag mig iaf till en stensättare och kollade om jag skulle ha fler stenar i vigselringen. Kanske finns saker som borde prioriteras framför det, men va fasen... bling är ju roligare. :D
madlin- Vad har ni kvar o göra?
Själv känne rjag lite smått panik inför festprogrammen, allt innehåll o så, vill ju ha allt perfekt. Fast man kanske ska lägga ner, allt kan väl inte bli perfekt?? eller??
Nattson: för min del spelar de nog ingen roll om de är sol eller spöregn *s*
Malin johansson: massor känns det som! Har inte ens börjat med programmen, nu passade inte m2b's kläder så vi måste börja om på nytt o hitta nåt åt honom, underkläder jagar jag ännu, min klänning måste sys in, och anar att solisten vi har kommer dra sig ur så måste leta en sådan, och en som kan kompa på gitarr, trubadur, ska på möte med vigselförrättaren, bordsplaceringen, morgongåvan är knappt klar, få tag i fotografen för en check, fixa toalettkorgen åt gästerna, göra egen gästbok, fixa musik till festen, hitta nån som kan filma vigseln.
Sen är de tusen småsaker.. hur hinner man med allt?
Nu gäller det att va stukturerad, mitt tips är att göra lista på vecka för vecka och göra sitt bästa för att beta av allt
Viktigt tror jag också är att man har någon/några planeringsfria dagar varje vecka när man gör annat än planerar och fixar.
Bästämde i dag att det är dags att trappa upp skönhetsvården...hihi..vill ju försöka va sitt mest strålande jag på den stora dagen
Kan ni skriva vad ni ska ha för dessert?
Vi ska ta den från cateringen också, fick lite förslag från dem, men vi kan ju hitta på ngt helt eget om vi vill...
Annisen- Vi ska "bara" ha bröllopstårta som desert.
madlin- Jag måste börja fundera över vad vi har kvar, tror att jag ska göra en lista. Boka glasen som vi ska hyra, kolla ut en plats där vi ska fotograferas, brudnäbbarnas skor letar mamma som en tok efter:) Innehållet till festprogrammen. Fundera på om vi ska ha vigselprogram eller inte. Skjorta till brudnäbb, eeehhh är det inte mer??? aa får göra en lista ikväll! Kan jag ha glömt något???