• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Precis så är det här också Madlin. Så trist!

• madlin

Nattson: men va tradigt för dig med! :(

Fast nu slipper jag oroa mig för dom också, de är de enda som är riktigt fina i kanten och skulle varit väldigt omaka alla andra gäster i både sätt och uttryck.

• Noomi

Annisen
    Ja, jag tror att det kommer bli hur bra som helst! :)

Madlin
    Vad trist! Mina farföräldrar kommer inte heller, men det hade jag inte räknat med heller.

• Nattson

*skratt*
    Jo en viss lättnad infinner sig hos mig också. De förstår inte svenska eller engelska så det är i princip bara pappa som kan prata med dem. Så visst man behöver inte tänka på att de ska känna sig utanför hela tiden. Men i allafall...

• madlin

Noomi: ah... då är jag inte ensam om det iallafall. Trist när de blir så bara.

Nattson: oj då! Lite svårare o samtala men man kan alltid göra sig förstådd på andra vis med - men äldre har väl svårt på den punkten förstår jag.

• Linda Brud0708

Noomi - Mettesfoto - vilka härligt bilder!
    Jag mailade henne och frågade om hon var ledig den 25/8 men fick inget svar.
    Antar att du redan bokat henne, he he

Började med bordsplaceringen igår (fast osa inte varit än) och gjorde som någon tipsat om med anslagstavla och nålar. Var en jätte bra idé men oj vad svårt att placera alla. Man vill ju att alla ska ha trevligt på festen!

• Noomi

Linda (Brud0708)
    Haha, ja henne bokade vi för över ett år sedan. Vi ska dessutom ha henne hela dagen så... sorry. :D

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Noomi
    ska Mette va med från morgon till kväll?

• Noomi

Annisen
    Nej, från morgonen och fram tills efter vigseln. :)

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Madlin, var tråkigt med farföräldrarna. Min lilla farmor blev först jätte stirrig och undrade om vi verkligen ville ha med dem ?! Massa ideer för att hon är osäker, mamma och pappa hjälpte till med alla praktiska detaljer, så nu är hon lugn och längtar till det är dags. Tror du inte att era föräldrar kan hjälpa till lite med vissa bestyr så kan de kanske "vågar" komma?

Jag ångara också att vi inte satt osa tidigare, men alla utom ca10 har svarat, men det går ju ändå inte att bordsplacera förrän alla svar är inkomna.

Svar på tråden 25/8 2007 del3