25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Den här: www.stilissima.fi/stilissima/images/sirtaki.jpg
Vill gärna se bilder på din sen när den kommit! :)
Tok snygg klänning Noomi. Tuff stil! Här kommer länken till min.
www.londonbrideandgroom.com/benjamin-roberts-2e.html
Nattson
Vad skönt att de hittade klänningen Stoooor lättnad.. Förstår att du längtar till i morgon
Nu är det alltså bara 2 månader kvar, det känns både verkligt o overkligt på samma gång...
Har börjat nojja över att min outfit kanske blir för mkt tillsammans..jag älskar klänningen och vill ha min halvlånga slöja och min tiara...dessutom vill jag ju inte ha en alltför enkel bukett...roligt när det är lite speciellt
ojoj nu börjas det
Nattson
Vad kul att du gillade den! Din är hur fin som helst! Får vi se den på sen när den kommit? ;)
Annisen
Jag är också lite nojig över att det ska bli för mycket. Ska inte ha slöja eller tiara av den anledningen, däremot ska jag ha ganska "stor" uppsättning, markerade ögon och stor bukett. Plus sidenband i midjan ja...
Eh, tror det blir kanon iaf. Hade du inte möjlighet att prova allt tillsammans när du var på MB?
Oj, bara två månader kvar. Jag kommer få pyskbryt snart... garanterat!
Kul att du tycker om den Noomi.
Jag tror att jag haft mitt värsta psykbryt nu, shit den här månaden har inte varit nådig. Med bråk till tusen, konstiga drömmar osv... Men nu känns det bättre igen Fast det är klart, när jag står där och provar klänningen... då kanske jag blir lite galen efter det
Ska försöka få fram en bild, men mamma är inte så bra på digitalkameran och m2b får inte se klänningen innan så vi får se hur det går med en bild när jag har den på mig.
Jo jag provad allt förra veckan och det såg underbart ut då..haha..skulle tagit kort, men det blev inte av. Kände mig i stunden jätte nöjd..kändes som jag, är väl lite glad i "prinsessstilen"
Håret ska ju jag ha enkelt utsläppt och blommorna blir inte extrem speciella, men det är ju inte heller bara en enkel bukett rosor. Min tiara är ju också ganska så mycket, bygger på höjden då jag ska ha luggen lite högre
Egentligen tycker jag nog allt att man ska va glammig på den stora dagen, men det ska ju ändå va lagom..
Noomi vad ska du ha för färg på sidenbandet? Det kommer bli jätte snyggt till din klänning.
Nattson
Din klänning är väldigt fin
Tackar! Som sagt det ska bli jätte spännande imorgon. Jag får låsa in mig på "mitt" rum hemma så att m2b inte får syn på klänningen Rapporterar garanterat om det på onsdag!!
Annisen
Det har du helt rätt i, att det ska vara glammigt. Kommer nog bli kanonsnyggt!
Sidenbandet är svart, kommer även ha ett tunt band i håret.
Noomi
låter super snyggt, hoppas du vill visa bilder sen
Klart! Och det samma! ;)