• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

Sitter här och kliar mig i håret, vill gärna ha en låt på engelska på bröllopet.
    Ngn mer som ska ha det?!

Jag är sugen på Fields of gold, om ni känner till den tycker ni at den passar? Tycker att texten är vacker och inte allt för smörig

• Noomi

Annisen
    Den är ju kanonfin, bra val! Vi ska ha Fly me to the moon med Frank Sinatra, inte heller nån sötsliskig låt.

Nu har vi varit och pratat med fotografen, känns kanon! Och hennes bilder var ännu finare live än över nätet. Gud vad kul det ska bli! :)

Noomi

Kul att du gillade låten
    Roligt att ha ngt som inte är så vanligt och jag tycker den passar oss. Läckert och fint med låt av Sinatra
    Vad ska ni ha fler för sånger? Jag ska nog välja lite slisklåtar med En är redan klar "Den här stunden" och sen lutar det åt...vet just nu inte...

Kul att mötet gick bra med fotografen, det är härligt när det känns bra. En sak mindre att oroa sig för

• Noomi

Annisen
    Vi ska inte ha fler sånger, hur många ska ni ha?
    Ja, det är verkligen en sak mindre att oroa sig för. Nästa helg ska vi provlaga maten med kocken också, hoppas på att vara ännu lite lugnare efter det. :)

Vi ska ha 3 solosånger.

Vi ska inte proväta vår meny förrän den 12/8 men jag är lugn, har tagit mat från dem innan och det har varit kanon

• Nattson

Annisen, den låten är jätte fin!

Vi ska ha två solosånger: Your song och Circle of life.

Noomi
    Vi ska ha 3 sololåtar.

Nattson
    Fina låtar ni har valt

• Stina augusti

Hej tjejer,
    Har inte varit inne på länge, då jag precis bytt jobb och har haft fullt upp... Men gud vad ni har jobbat på bra, jag tror det var 40 sidor sist jag var inne och nu är det 70

Annisen: Fields of Gold är ju hur fin som helst, tycker absolut att ni ska ha den! Vi ska ha 3 solosånger: "I folkviseton", "Kärleken förde oss samman" och "Annie's Song". Så vi har också en sång på engelska, helt OK tycker jag!

Annars tror jag att planeringen är under kontroll, men det tar på krafterna att byta jobb... Jag har inte orkat tänka på bröllopet alls på flera veckor! Men nu är det ju bara 8 veckor kvar, så nu kan man inte softa längre! Vi har i alla fall bestämt oss för att lägga ner personbeskrivningarna i festprogrammen - SÅ HIMLA SKÖNT!!! Vi började, men kände att det bara tog FÖR mycket tid. Dessutom känner nästan alla varandra ändå. Så nu har vi bara allas namn istället, och vi slipper en massa meck. Och jag tror inte att vårt bröllop blir sämre för det! Ibland måste man bara bestämma sig bara. Känns jätteskönt!

Stina augusti
    Roligt att du är tillbaka

Det är mycket att sätta sig in i när man byter jobb, vad arbetar du med?

Nu kommer det gå fort, göra listan är lååååång...

• Stina augusti

Annisen - jag har jobbat med vin i flera år, men bestämde mig för att byta bransch och göra något nytt. Så nu jobbar jag som produktchef för choklad istället. Huvudsaken är att det är produkter som gör livet värt att leva! Får inte äta för mycket choklad nu innan bröllopet bara - 3 kg kvar att gå ner... Det gäller att ha karaktär!

Är det fler än jag som kämpar för att gå ner? Det är så seeeegt... Känns som att kroppen inte vill gå ner mer nu... Men JAG vill ju! Hur gör ni?

Svar på tråden 25/8 2007 del3