25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
ÅÅÅ någon mer som lider av mardrömmar på nätterna?? Usch jag har en så gott som varje natt.
I natt var det massor med folk som skulle följa med mig till frissan, väl där så hade vi glömt o köpa lösnaglar, brudbuketten hade vi glömt o hämta. Vid floristen så var brudbuketten mega stor o jag vaknar alldeles svettig....huva säger jag bara
Jag lovade ju att skriva rapport ang klänningen. Dunder klanten jag glömde avin på jobbet så jag får vackert vänta tills ikväll och hämta den efter att vi beställt ringarna
Dessert: Vi funderar på att ha en frukttallrik och olika sorbet sorter till.
Malin johansson: Har inte haft några mardrömmar på länge nu. Det var mest i början av planerandet.
Annisen
Vi funderade på italiens glass som dessert först, men eftersom vi både ska ha tårta och godisbuffé så skippar vi det.
Vad kör du för skönhetsvård nu då? Själv är jag duktig med skrub, rengöring och insmörjning. Men mina fötter ser inte roliga ut, måste skärpa mig!
Oh Yes! Nu är omslagen till festprogrammen färdiga:) Finns några bilder på familjeliv, skickar med länken. Fetsprogrammen är mycket finare i verkligheten;)
www.familjeliv.se/hem/fru_saarenketo/galleri.php%F6llop
Malin johansson
Nä jag har inga mardrömmar...än
Jobbigt det där, har haft någon tidigare i våras. Hoppas de slutar snart.
Jätte söta festprogram, skönt att ha dem klara. Jag beställer våra, har fått provkort på dem nu
Noomi
Min skönhetsvård ja...det är hårinpackning, ansiktsmask, peeling och insmörjning av händer, fötter & armbågar..sen försöker jag dricka mkt vatten, inte godis, motionera och sova mkt...haha det låter ju som jag är extrem, men jag är rätt mkt för sådant i vanliga fall också
Annisen- Tack:) Jag blev jätte nöjd!
ÅÅ ni pratar om hur ni vårdar er själva, jag är helt värdelös på det...Har aldrig haft nå finnar förrän nu, fattar inte var de kommer ifrån, o självklart på ryggen. jag som ska ha halterneck klänning. Någon som har nå tips??
malin
kanske kan det va stress?!
Försök att tvätta med tvål som är djuprengörande och har bra phvärde, kanske inte så lätt på ryggen, men blivande mannen kan säkert hjälpa dig
På apoteket finns det lactacyd, tror jad det heter. Kan va värt att prova...lycka till
Förstår ätt det inte är kul med finnar när ryggen är öppen på klänningen.
Jag drömmer mardrömmar var o vareviga natt om de där jädra bröllopet nu. Man kan bli knäpp för mindre *ler*
Är sååååååå less nu! Självklart packar hela vår stora kyl ihop - mitt i rötmånaderna! Så det var bara o slänga ALLT som fanns i dubbelkylen - åka iväg o köpa ett nytt för många dyra tusenlappar. Jätteroligt med sånt, speciellt när man dagarna innan varit och storhandlat och måste nu iväg för att köpa allt återigen.
madlin, vad tråkigt med kylen! Speciellt innan bröllopet!
Malin johansson: Jätte söta festprogram! Ang finnar så har jag fått samma problem. Tänker börja med scrubb och djuprengörande och sedan smörja in mig ordentligt. Hoppas att det hjälper.