25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
A n n i s e n 25/8 - 2007:
Nää, fick klart för mig mycket tydligt att de skulle inte komma oavsett vad. De är lite egna på det viset och har väl alltid varit, men hade hoppats att bröllop är viktigt men tydligen inte.
Ja, man vill ju börja med bordsplaceringen nån gång - den verkar klurig iaf!
madlin
synd att det ska va så knepigt med släkten ibland
I em har jag varit i vinslöv för att prova min kreation, min egen fantastiska klänning Jag är så himla nöjd med allt, så skönt
Däremot har det blivit tokigt med tärnklänningarna, de hade beställt fel, så nu dröjer det en månad innan de kommer..Det var ju en besvikelse, men det är ju fortfarande gott om tid att fixa dem om de behöver läggas in...Men det hade varit kul att få med dem hem i dag..
Oj! vi verkar vara de enda som har haft osa datumet redan, vi tog det tidigt pga att det var mycket som skulle beräknas o de som fixar ville veta. Så dte är ganska skönt faktiskt. Idag har syster min skrivit alla plac korten o vi har börjat göra omslagen till festprogrammen. såå skoj när det rör på sig:) Då känns det att det snart är dags:) hur ska ni ta er från vigseln till festen??
A n n i s e n 25/8 - 2007: Ja verkligen! Men men, man blir ju så besviken då jag även anar att inte heller mina morföräldrar kommer att dyka upp heller. Blir inte så mycket släkt på min sida med andra ord.
Malin johansson: vi kommer ju vigas på samma ställe som festen är på så vi tar benen o fötterna till hjälp de få metrarna det handlar om *s*
Malin johansson
Min blivande har ordnat en bil till oss som vi ska åka från kyrkan till festen. Ska bli spännande att se den! :)
I eftermiddag ska jag åka till lokalen som vi ska ha festen i. Ska se vad det finns för glas osv. Så jag vet vad jag måste fixa. Och så har jag satt borden på ett sätt på papper och det vore bra om det fungerade i verkligheten :)
Trevlig midsommar till er alla!
Kramar
Idag är ringen klar. Ska åka dit idag och titta på den. Hoppas att det passar. Tänker nog låta den ligga kvar i butiken ett tag till. Risken är väl annars att man provar den hela tiden...
Från kyrkan till festen ska vi åka en stor vit limousine (gott om plats för klänningen) Det är mina föräldrar som har ordnat den.
Vi ska ha en av våra vänners bilar, har inte bestämt vilken dock. Jag håller för närvarande på en svart gammal Cadillac Limousine från... -54 eller nåt. Riktigt vacker bil.
Gästerna får åka vanligt, tråkig buss. :D
Vi hade OSA den 10jun och alla har svarat
Kyrkan ligger ca 5min bort från Wärdshuset där vi ska ha fest och middag, gästerna får sig en liten vandring och vi ska åka bil
vi har osa 1 juli, hoppas verkligen att man slipper påminna någon efter det.
vi har satt osa den 1 augusti, nu i efterhand känns det lite sent, så mycket man inte kan göra förren man vet hur många som kommer ju.