• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

Jätte snyggt

Är det lätt att handla där? Hur är det med storlekarna?

Jag går och funderar på om jag ska köpa lite gottis att fylla cellofanpåsarna med..hade bestämt att vi inte skulle ha nåt sånt, men kanske lite kul ändå...
    tror det blir härifrån
    www.mummys.com

• Noomi

Tack :)
    Storlekarna har aldrig varit några problem när jag har beställt över nätet. Bara att mäta och eventuellt prova ut i en affär. Sen sitter de klockrent.

Funderade också på M&M's ett tag. Har du koll på vad det går på?

Nä jag vet inte, ska kolla upp, finns tjejer som har handlat här på BT....

• kina79

Hej jag gifter mig oxå 25/8 och jag blev väldigt nyfiken på den här idén med m&m. När jag sökte på det här på BT så fick jag upp att de inte skickar till Sverige, vet ni om det stämmer.

kina79

Hej å välkommen till oss

Hoppas de skickar till sverige, har skrivit en fråga om m&m i en annan tråd, hoppas jag får svar snart så ska jag berätta för er

Kina79

vad bra att du skrev ett inlägg

Ojoj det verkar va dyrt med m&m..
    och jag vägrar att ringa dit och prata engelska, det värsta jag vet

Har gjort klart vigselprogrammet i dag, skrivit i psalmerna. Ska be om ett provex från de som ska trycka upp så jag kan se hur det blir..
    Samt har jag grejjat lite till med festprogrammet, det enda som är kvar som jag fasar för är att få in bordplaceringen och all info om gästerna i programmet..puh..

Svar på tråden 25/8 2007 del3