• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Theresekarlsson

jag har köpt små glas skålar som jag tänkte lägga lite stenar o färgad sand i botten. sedan klippa korta rosor som ska sitta tätt tätt i skålen & på kanterna ska det hänga ut murgröna som ska ligga lite över borden o slingra sig...

haha hoppas ni förstår!

har köpt vita blockljus i olika storlekar som jag ska ha på glasfat & knyta röda sidenband runt om....

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Härliga bilder, vilken skön känsla man får i magen

Nu är jag tillbaks från floristen

Hur många av er har bestämt blommorna och träffat floristen? Jätte roligt att få prata blommor

Pionerna som jag så gärna ville ha, fanns ej i slutet på augusti, de håller visst redan på att ta slut..Ranunkler gick inte heller att få tag på...men det får nog bli dalior som påminner lite om pion tillsammans med rosorna och det andra
    Färgerna blir vinrött, cerise, rosa, lime och grönt

• Noomi

Neej, finns inte ranunkel då! Fan, jag som äntligen hade bestämt mig för i alla fall en sort jag ville ha i buketten. Suck!

Jag förstod det så, det finns bara tom med maj på ett ungefär. Vad synd!!!

• Malin johansson

Vi ska ha ljusrosa värmeljus (doftfria) Har köpt massa värmeljusbehållare på ikea i klart glas. Sen ska vi ha ljusrosa stenar att strö runt på bordet. Tror ni att det blir tomt om man inte har blommor?? Det blir ju ganska mycket iaf med tallrikar, glas o festprogram.

Nu har jag grunnat lite och kommit fram till att jag ska lämna in de nya förlovningsringarna för lite mer inskription än bara det klassiska..
    Ska övveraska sambon..
    Tänkte att det skulle stå Amor vincit omnia och får det nu inte plats blir det För alltid
    Fick tips från er nu när jag läste att ni hade annan text än den klassiska i förlovningsringarna. Att jag inte tänkt på det innan

• superhappy

iihhh. är det bara jag som inte har börjat med vigselprogram, festprogram och småpyssel!??? Borde jag vara stressad?...

Svar på tråden 25/8 2007 del3