• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

Annisen
    Hoppas du hittar nåt passande. :)
    Vi ska ha borden som ett E, passar både lokalen och oss bäst. Eller ja, egentligen hade jag nog velat ha runda bord, men det finns det inte plats till.

• Nattson

Vi ska nog ha borden som ett E om inte personalen har andra förslag.

• Noomi

Ja, jag har sett! Blev så glad över att få se den "live", jag tror jag har gjort ett riktigt bra köp! :)

Förövrigt håller jag på att ruinera mig på Ebay, jösses vad mycket man "måste" ha. :D

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Noomi
    Jag äääälskar draperingarna på klänningen, så snyggt

Vad har du handlat mer på e-bay?!

• Noomi

Annisen
    Ja, visst är det snyggt! Din kjol ser väl liknande ut eller hur?

Åh, jag har köpt lotion och scrub, bh:ar och trosor och bjuder nu på en primer och en brosch. Busy girl. :D

• Nattson

he he Noomi you go girl

Igår gick jag in i en body shop och tittade runt lite. Jag fyllde 30 i april och fick ett presentkort till The body shop. Hittade en bodyscrub som luktade gudomligt. Så den ska jag köpa nästa gång! Visst var det ngon av er som tyckte att deras produkter var bra?

• madlin

Ja jag gillar de flesta av deras produkter, många luktar sååå gott dessutom :)

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Noomi

Japp jag har ju lite draperingarna på min kjol, gillar det jätte mycket

• Nattson

Madlin, ja verkligen!
    Gick och luktade på ganska många krämer! De känns så lyxiga på något sätt! Ska garanterat köpa en skrub och en body butter. Jag fick cocos body butter i julklapp, den luktar jättegott tycker jag.

Svar på tråden 25/8 2007 del3