25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Noomi *skrattar* ja vi får välja något sån´t ha ha
Nattson
Det skulle ju bli succé! :D
Tjohoo, nu har jag fixat filmning till vigseln. Min snälla svåger ska filma allt. Har sett så många brudar som ångrar att de inte filmade nånting, så jag var tvungen att fixa det. :)
Se där ja, drygt en månad innan bröllopet upptäcker jag att det finns en hel tråd om samma bröllopsdag som vi har! Kul!
Jag har läst igenom med skräckblandad förtjusning - man är ju rädd för att inte kommit lika långt i planeringen osv.
Visst blir oddsen bara högre och högre för att vi får sol på vår dag (inte helt logiskt med ändå)!
Hej Fästmö, välkommen till oss! Hoppas att planeringen går bra!
Angående parfym, så har jag också valt ut en helt ny, som jag använder för fullt nu och ska ha på bröllopsdagen också. Jag vill att den doften ska förknippas med den här sommaren, planeringen, allt runt bröllopet... Kanske lite corny, men jag tror ändå att man är glad för det sen, tänk vad dofter kan ge associationer! Det blev Vera Wangs orginalparfym, den är svidyr hemma i Sverige (850 kr på NK för 50 ml), men jag hittade den i New York för 500 kr. Det var jag värd tyckte jag Vad ska ni andra ha för parfym?
Fästmö
Välkommen till oss
Stina augusti
Jag ska ha lovely med Sarah Jessica Parker
Fästmö: välkommen in hit till oss!!
Har ingen aning vilken parfym jag ska köpa, har gått o sniffat mig hög känns de som. Ska iväg en parfymvända sen igen när man inte har huvudvärk - vore lite bättre ;)
Stina augusti
Välkommen hit. :)
Jag ska väl antagligen ha Deep Red eftersom min sambo vill det, men jag är lite sugen på att köpa nytt. Problemet är att jag vill ha nåt som är speciellt för mig, dvs svårt att få tag på i Sverige. Inga problem att beställa på nätet, men då kan man ju inte testa doften innan.
Vojne, vojne vilka bröllopsproblem man kan ha. :D
Ah, pucko.... jag skrev ju helt fel namn, Fästmö menar jag såklart! :D
Sorry Stina!!!
Ni ser... jag håller dessutom på att tappa alla hjärnceller av denna stress. Kommer sluta som en vandrande blobb.
Välkommen Fästmö!
Ang perfymer, jag tycker attet är svårt att hitta en som passar bra... Eller så är jag för kräsen. På onsdag ska jag och en kompis ut och shoppa smink, bekini och kanske blir det lite perfym också
Vi var hos min mamma och pappa igår. vi visade vigselprogrammet och våra ringar. Mamma började bästan gråta och pappa såg jätte nöjd ut över att få känna sig delaktig i det hela. Han hade köpt en ny kostym som han var stolt över! Nu börjar det känns kul att planera efter en liten svaka...