• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Theresekarlsson: Det var jag som tog kontakt med prästen. Annars hade jag nog fått vänta ett tag jag också!

• madlin

Jag skulle höra av mig i juli/augusti för samtal med vår vigselförrättare. Som om man har tålamod för det då?

• Nattson

ha ha Madlin precis! Nä jag ville ha det tidigt och det var perfekt igår! Nu har vi hela vigselordningen och hinner ändra om det skulle behövas... Så det känns bra!

• Noomi

Nu har jag bokat tid för ansiktsbehandling nästa vecka. Färden mot strålande, lysande vacker brud kan börja. :D

• lindza

Noomi
    Kommer du bara göra en behandling eller ska du göra flera?

• Noomi

li75a
    Jag vet inte riktigt. Jag börjar med en så får jag se, men en till kan det nog bli.
    Får väl försöka hålla igen lite eftersom jag även ska göra pedikyr och manikyr... och kanske nån kroppsbehandling... och kanske...
    :D

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Ja det är mycket man vill fixa Jag ska också göra naglar (gele) och pedikyr.
    Just nu är det nog mest solbrännan jag vill bättra på, ska börja imorgon, då ska vi måla garget

garaget alltså

Nu har vi diskuterat detta med vals och kommit fram till att vi inte ska dansa vals. Det är inte vi. Jag vill nog skippa att dansa ngt inför gästerna. Jag kanske är knäpp men det känns lite fånigt att stå och dansa inför gästerna själva Usch, e jag helt knäpp?! Ngn mer som ska skippa första dansen?

• kluddan

Annisen: jag funderar med helt klart att skippa det där med vals. Känns verkligen inte som nåt vi skulle göra.

Tycker man ska se till sig själv, det är ju ändå trots allt ni som gifter er o känns det inte rätt så skit i det

Svar på tråden 25/8 2007 del3