• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

madlin, det är en jätte fin klänning och den passar väldigt bra på dig!

Theresekarlsson: Kul att fotograferingen gick bra!

Annisen: ha ha bra att det gick bra trots att det blev lite förvirrat...

Det gick jätte fort hos frissan och jag blev väldigt nöjd. Lite smink och fin klänning så blir det toppen tror jag! Så nöjd över att jag inte behöver tänka på det mer. Jag ska vara där 09:00 Den 25aug, jäklar vad nervöst!!!

• Nattson

Glömde att säga att festlokalen ser fin ut Noomi!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Nattson

Skönt att veta att håret kommer bli bra
    Jag ska och testa den 3/7, men va och kollade löshåret i måndags, det va tjusigt Hur kommer din frisyr se ut?

madlin

Vad är din fina klänning i för tyg?

• Nattson

Annisen, jag har också löshår. Köpte en hästsvans i som det är lösa korkskruvar i. Det ser ut som om locken är lite dalande nedåt om du fattar hur jag menar. Så det kommer alltså att bli en hästsvans som är lockig och sedan lite sned lugg tror jag. Jag har ju normalt rakt hår som är lite tunnt. så när jag såg hur det skulle bli tyckte jag det var så fint med lockarna Min tärna sa att jag såg ut som en prinsesa Vet du ungefär hur du ska ha det?

Låter fint
    Mitt löshår är långt och lockigt, har redan långt hår, men detta håret gör ju det hela lite längre..
    Jag kommer att ha luggen uppåt på höjden (som en "bulle")med tiara som bygger på höjden och halvlång slöja.

• Nattson

Det låter jättefint Annisen! Jag ska ha ett diadem som jag gjort själv och en slöja. Men slöjan åker nog av efter vigseln. Den kommer att sättas fast precis ovanför tofsen kan man säga

• madlin

Noomi: taaaack! ja jag gillar axelbanden jättemycket, sitter små små pärlor på dom också *s*

Nattson: roligt att du tycker det!!

A n n i s e n 25/8 - 2007: det är satin och chiffong! :D

Ni som ska ha löshår, kommer ni köpa det via frisören eller köpa det på nätet eller nåt sådant? Om på nätet, tips på sidor tas tacksamt emot! Min frisör ville helst att jag ordnade sånt själv om jag ville ha så satt hon i. Jag har ju total svart hår så de blir ju enkelt o beställa tänkte jag, men priserna varierar ju kraftigt har jag märkt...?

Min frissa har ordnat mitt löshår. Tycker att det är frissan som borde ordna sånt, det kan ju vara lite svårt att hitta rätt färg. Min frissa Helene prickade rätt med en gång, de kan ju det där med färger

Kanske är lite lättare om man har mörkt hår som du Madlin

Svar på tråden 25/8 2007 del3