• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Theresekarlsson, vad roligt att din klänning kommit! Jag kollar mailen varje dag för att se om de har skickat något...

Idag har min bror bokat bröllopsbilen! om ni vill se då gå in och kolla på www.brollopsbilar.se/Bilarna.htm det är bil nr2 vi ska få! Den är grymt fin tycker jag

• Theresekarlsson

Hej allihopa...var idag o hämtade klänningen som jag beställde för snart 3 mån sen....då beställde jag en 44 o den satt perfekt...när jag var där idag så satt stl 42 pösigt, kändes jätte kul att ha gått ner så mycket i vikt...

Hoppas på att kunna byta den till en stl 40 innan bröllopet

• Theresekarlsson

Nattson

bilen var jätte snygg....jag vet inte vad vi ska få åka för nåt....mamma & pappa ska överraska oss.....spännande

• Nattson

Theresekarlsson tackar. Kul med storleken till klänningen!

• Linda Brud0708

Nattson: Cool bil!

• Linda Brud0708

Theresekarlsson: Grattis o bra kämpat!!

• Theresekarlsson

Tackar så mycket.....är lite stolt över mig själv faktiskt....trodde inte jag skulle klara det....

• Linda Brud0708

Theresekarlsson
    Förstår att det känns bra! Håller tummarna för en strl. 40! :)

• Nattson

Verkligen bra jobbat Theresekarlsson!! Grattis!
    Själv fuskade jag idag med att äta pommes till min mcfeast. Brukar alltid ta morrötter annars...

• Theresekarlsson

Nattson

Har alltid börjat ta 6 kycklingbitar, morötter & mineralvatten när jag går på McDonald´s....det innehåller bara 6 points...jätte bra....viktväktarna är skitbra för mig...ett väldigt bra system

Svar på tråden 25/8 2007 del3