25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Noomi: ja sno gärna du! ;) :)
Här är länk till servettbrytningen:
www.partydags.se/dukning/hjarta/ny_hjarta.html
madlin
Haha... nu när jag såg länken upptäckte jag att jag helt hade försvunnit ut i egna tankar medans jag läste. Vi ska ha servetterna ihoprullade och en knyta sidenband runt om, men jag kom på att man kanske kan få till placeringkorten också i samband med det.
Ah.. ja.. du kan ju knyta på namnskylten på själva servetten med sidenbandet och lägga på tallriken?
De ringde alldeles nyss från brudklänningsbutiken.....min klänning har kommit.....jippi!!!!!!!!!! ska dit och hämta den imorgon
Theresekarlsson: spännande!!
Theresekarlsson
Åhh vad kul att klänningen har kommit, är det första gången du ser den i verkligheten?!
A n n i s e n 25/8 - 2007
Nej det är det inte....provade en i butiken....men nu får jag ta hem den o kan prova den hur mycket jag vill...
Theresekarlsson
Vad roligt att den har kommit!
Jag vill också ha min klänning!! Tänk om den inte alls blir som jag tänkt... ohh hemska tanke!
madlin
jag fick en lysande idé av din dekorationsbeskrivning!! Att ställa blockljusen på stenar i VASEN var ju perfekt. Då kommer ljusen upp lite och då kan jag kanske återgå till orginalplanen med rosblad utspridda. För då behövs inga blommor som sticker upp.
Lånar nog din idé :P
Brud0708: va bra! Ja vi kommer ha dekorationstenar/grus för att få upp dom lite - de kommer ner så mycket annars.