25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Får nog rota fram anslagstavlan ur förrådet någon helg o knåpa vi med, hua.. kommer bli svårt o placera ut alla. ;)
Min blivande kommer också köpa nya underkläder, han slänger en snabb blick på boxerställen iallafall när vi är ute o shoppar så jag anar att han vill köpa dom själv *s*
I morgon ska jag gå och plåta mig för en secret box.....ska bli jätte kul & spännande....tänkte ha som en röd tråd på alla kort....allt på kortet ska vara svartvitt förutom en stor röd blomma som ska synas på olika ställen (hoppas ni förstår) haha....
Jag var och köpte mina underkläder på Triumph i fredags. Blev mycket nöjd och fick fin service. Såg att de även sålde strumpeband. Föreslog för min m2b att jag skulle köpa ett par snygga boxer till honom när jag ändå var ute, men han sa att han ville köpa dem själv. Vi får väl se vad det blir. Spännande.
Theresekarlsson: Lycka till med plåtningen imorgon. Låter som om det kommer att bli mycket snyggt.
Theresekarlsson: va spännande! Jag kommer nog ta min secret box själv - gör lite fotojobb ibland. Har ju utlösare o fjärrdosa så de funkar ändå. Tänkte också köra svartvitt!
Noomi: hm.. mja... liiite för.. färgglad i min smak :D
madlin
Haha, den är ju störtskön! "Here comes the..... superwoman!"
Tror nog jag kommer hålla det lite mer klassiskt dock. :D
Theresekarlsson
Lycka till med fotografierna, du måste berätta hur det var...Pirrigt?!
Noomi
Jag köpte mitt strumpeband hos calligraphen med blått band...
Noomi: haha jaa... såg på ebay nyss, en i camo färger :D Passande, hehe!!
Annisen
Tack för tipset. Såg ett strumpeband där som kan funka om jag fixar till det lite. :)