25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
madlin
Hehe.. :D
Theresekarlsson: Lycka till med fotograferingen idag!
Jag ska till frissan idag och göra provuppsättningen Det ska bli spännande att se hur det ser ut!. Mamma och min tärna ska också vara där... Vi kommer att ta upp hela salongen ha ha
Madlin, ha ha vilka roliga!
Wiii, idag kom min klänning! Spännande, vågar knappt öppna paketet ;)
Nattson
Lycka till idag, hoppas det blir kanon!
madlin
Öppna paketet, beundra klänningen, ta på dig den och fota! ;)
Noomi: Ja jag har både öppnat och beundrat! Men prova den gör jag inte själv, risk att jag inte får av mig den då *s* Så får vänta några timmar på assistans!
madlin
Härligt att din klänning har kommit
Hur ser den ut?
A n n i s e n 25/8 - 2007: jag beställde den från 1koo och där är de inte så bra bild på den, men så här: 1koo.com/pic/wedding/hsc0182a.jpg
Ska försöka fota sen när jag provat den också.
Ja just det, den är jätte vacker.
Så fin du kommer att bli
A n n i s e n 25/8 - 2007: åh tack! Hoppas också man känner sig fin också :)
HUR VIRRIG FÅR MAN VA?!!
Jag skulle ringa vaktmästaren som sköter kyrkan igen och slog numret till prästen..och han svarade så det var bara att ställa om sig och boka tid för vigselsamtal istället..haha
Nu är det i allfall fixat, det är faktiskt skönt, jag var lite nervös för att ringa honom...