25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Nej, för tusan... ha inte dåligt samvete! Är det en dag man ska skämmma bort sig så är det väl på sin bröllopsdag! Och era blivande män lär ju inte vara helt missnöjda när de får se er. :)
Själv är jag nästan avis, ska bara köpa trosa och bh... men jag får väl se till att hitta nåt riktigt exklusivt. :D
Tror ni våra m2b ger sig ut för att skaffa ny boxer/y-frontare/sting eller vad de nu kan tänkas ha för favoriter. *S*
li75a
haha inte min i alla fall....det blir nog jag som får köpa något sexigt åt honom i stället....
Ha ha det gör du rätt i. jag ska nog ut o fixa ett par snygga boxer åt honom dagen till ära...*S*
Tycker att ni med gott samvete ska köpa er nåt snyggt & dyrt
Själv har jag köpt fin bh & hipster i spets (mannens favorit) och strumpeband...
Skippar stayups, är rädd at bli för varm...
Tycker man ska lyxa till det såklart!
Men min blivande vill inte ha massa kläder i vägen, som han säger *s* Så här blir det nog bara strumpeband ;)
Fast under klänningen kör jag sköna underkläder, i mån de jag kan. Får nog köpa mig en free-bra, tror det inte funkar med bh-lösning med den klänningen. Återstår att se!
Ja, strumpeband måste man ju ha. Vart har ni köpt/ska köpa era? Inget man brukar gå och spana efter direkt så jag har ingen koll på vart det finns.
Nää vette tusan var de finns fina, jag vill helst ha nåt sött i vitt eller något i svart. Tänkte kolla ebay jag.
Hej!
Jag har inte köpt några underkläder än. Tänkte vänta på att klänningen ska komma så att jag kan se vad jag behöver för BH osv. Min kusin har köpt vita stay ups åt mig så det har jag redan
I övrigt har jag försökt jobba på solbrännan i helgen ( klänningen ska vara vit). Vi har ganska stor tomt som kräver ganska mycket... Så lite färg har jag fått. Men det går ganska långsamt tycker jag.
Jobbar också på brännan jag, fuskar i solariet. Sen smörjer jag in mig som tusan när jag är ute i linne, vill ju inte att det ska se ut om att jag trots allt valde en klänning med axelband. :D
Igår (hör o häpna) fixade vi bordsplaceringen. Nu satte vi iof dit några som inte svarat ännu så det kan ju ändras, men vi är förvånansvärt nöjda.
(använde oss av en anslagstavla, funkade kanon!)