• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

lotta49

Grattis till tillökningen, vad blev det?

Tråkigt att det strular, hoppas ni hittar ngt annat ställe som är trevligt

• Theresekarlsson

Jag har fått hem tillbaka vår hindersprövning & vi fick gifta oss.... haha....på det pappret står det även: namnbyte registrerat....vi ska ge pappret till prästen & han ska skriva under & skicka in....då blir väl namnskiftet...

• madlin

Vi skickade in vår hindersprövning o fick tillbaka den förra veckan, glömde dock efternamnslappen så ska väl antingen skicka in den eller ge din till vigselförrättaren när vi ska ha mötet i Juli.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Vi fick tillbaka papperna från skatteverket samma vecka, är imponerad av att de är så snabba

• Nattson

Morning Girls!

Ok då ska jag alltså se till att skicka in alla papper nu då!

Ikväll ska vi titta på kläder till min sambo! Det ska bli så spännande!

• lotta49

Det blev en liten Olivia så nu har jag tre tjejer, jag vet helt enkelt inte hur man gör pojkar !

• Noomi

Vi har inte skickat iväg papprena ännu, har totalt glömt att skicka in papprena till skatteverket för adressändring. *virrig*
    Inte har vi bestämt vad vi ska heta i efternam heller.

• Nattson

lotta49: Olivia är ett så fint namn tycker jag!

Noomi, vi har ju fortfarande tid på oss så ta det lugnt du hinner!

• Noomi

Nattson
    Ja, det är ju gott om tid, men man vill ju gärna ha papprena hemma.
    Fast jag kommer väl få spel när jag ser papper på att vi ska gifta oss. Har nog fortfarande inte fått in det i huvudet ordentligt. :D

• Nattson

ha ha Noomi, tänkte samma sak. Då blir det väldigt "in your face!" att man ska gifta sig

Svar på tråden 25/8 2007 del3