25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Jag håller på att sy upp min, ska på sista provningen imorgon... Håller tummarna att det inte blir fler ändringar nu - i så fall kan jag ta med mig den hem imorgon!!!! Så härligt...
Nepp, jag har beställt min och kommer tidigast i början av Juli. Så svärmor får rycka in och göra de ev. små ändringarna som behövs. Vill också testa NU och inte sen!
Min kommer inte förrens i början på augusti, så jag är ju något nervös över att de ska gå fel med leveransen. Men det ordnar sig nog.... hoppas jag. :D
Min klänning kom i april, det gick jätte fort. Jag ska prova in den i slutet på juli, har några kilon kvar till målvikt
Min är beställd på Lilly´s och den kommer nog i mitten på juni....så nu är det inte långt kvar....jag hoppas på att få sy in den lite.....har gått ner 6 kilo sen jag beställde den och hoppas på att gå ner lite till innan det är dags för att pröva...
Min hänger här hemma i garderoben. Öppnar ganska ofta bara för att titta på den. Ska lämna in den i affären där jag köpte den i juli för sista ändringarna.
längesen jag skrev nåt nu ju jag har fått min klänning från littlecoral.com o den hänger så fint hemma hos mina föräldrar, för min m2b får inte se den innan vigseln
Måste dock gå till en sömmerska o justera längden o ta bort det långa släpet som dom sytt på klänningen fast jag ville ha sweeping the floor .... men det blir nog bra när det är klart
3 månader kvar för oss nu tjejer Längtar ju nästan ihjäl sig samtidigt som man blir nervös när man tänker på det
Ja, just det... det är ju den 25 ja. Kul!
Hittade den här när jag letade inspiration till bröllopsvalsen igår, ett pars "träningsvideo". :D
Ouiiiiiiiiiiii vad härligt - tre månader!!! Vad har tiden tagit vägen? Det känns inte länge sen vi förlovade oss förra året och började prata om vilka lokaler vi ville ha, budget mm... Och nu är allt mer eller mindre klart!! Vilket härligt år det har varit, älskar att planera bröllopet