• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Stina augusti

rose 25: jag vet, jag fick sån panik också för ett tag sen och ringde och dubbelkollade festlokal, kyrka och präst på en gång. Det var rätt skönt att allt var under kontroll... Kan ni tänka er något värre än att upptäcka att lokalen är dubbelbokad när man redan skickat ut inbjudningar? Oh my God...

• Linda Brud0708

Har också ringt och dubbelkollat så allt är bokat som det ska :) för fy så hemskt om det visade sig att lokalen var dubbelbokad. Vi ringde runt till några andra lokaler innan vi hittade denna som vi ska vara i.. så det hade nog inte varit lätt att hitta en ny! Tänk att få ringa runt till alla och säga "tyvärr har det blivit ändrade planer..." Oh no!!

• madlin

Mardröm ju! Vi litar dock helt o fullo på de stora posterna (vigselförrättare, lokal, catering) - än är jag inte riktigt så hispig så jag måste checka av *s*

• Noomi

Här är ännu en som dubbelkollat alla bokningar, gjorde det för ett par månader sedan. Usch, vill inte ens tänka tanken på att behöva leta upp en ny festlokal. Burr!

• Theresekarlsson

Jag hade tur....jag skulle ringa för att boka en svit på hotellet istället för vanligt rum o då sa de att vårt vanliga rum hade blivit avbokat.....tänk om jag inte hade ringt för att boka om....då hade vi stått där på bröllopsdagen o inte haft någonstans att sova.....usch..vågar inte tänka på sånt...

måste ringa till lokalen imorgon för att dubbelkolla för säkerhets skull....

• Linda Brud0708

Theresekarlsson - Hur kunde rummet blivit avbokat? Fick ni ingen bokningsbekräftelse?
    Nu tror jag att jag måste ringa och kolla så vårt rum till bröllopsnatten är bokat :)

• madlin

Theresekarlsson: vilken tur du ringde!!

Idag har vi fått de 3 första OSA sen vi skickade ut inbjudningarna, kul! Och svärföräldrarna mailade till vår bröllopsmail och frågade om de fick bjuda på boendet under bröllopsnatten - vi som inte tänkt sova borta utan göra det mysigt hemma. Ha ha! Så får se va de kommer hitta på för nåt åt oss... de kommer fixa det hemligt så vi vet inte vart vi hamnar ;)

• Theresekarlsson

Idag svarade en person till....nu är det 4 familjer som har svarat.....våra föräldrar & 2 kompisar.....sakta men säkert går det....

• Theresekarlsson

Nu har jag ringt och dubbelkollat lokalen....den var fortfarande min...haha....men det var några som hade ringt och ville ha den på fredagen för att ha kräftskiva....haha de får leta efter något annat...

• madlin

Verkar som många av våra inbjudningar kommit bort i postgången.... Posten i ett nötskal :(

Svar på tråden 25/8 2007 del3