• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • madlin

3 månader kvar, måtte de gå fort - fast ändå lite delad för man vill ju inte att sommaren ska gå FÖR fort heller ;)

• Nattson

he he ja 3månader kvar idag! Man blir lite nervös måste jag säga!
    Vi ska snart ha en planerings middag med toastmaster´s och min ena tärna. Innan middagen skulle jag vilja prata med prästen för att kunna ha lite mera kött på benen när det gäller tider osv. Men vi får se om jag lyckas få tag på honom.

• madlin

Noomi: HAHAHAHA! Så bra video!! Måste jag visa för sambon sen! ;)

• Nattson

madlin, du har så rätt! Försöker påminna mig själv att jag ska ta en dag i taget och njuta av sommaren också!

• madlin

Nattson: precis! Det vore så snopet om sommaren rasslade förbi - man gifter sig och.. sen då? Sommaren kommer vara ett minne blott o många månader bort återigen.

Man får bröllopsfixa ute i sommarsolen istället med lite olika projekt ;)

• Noomi

Ja, visst är den kul! Det värsta är att jag tror att vi ser precis likadana ut. :D

Angående sommaren så tänker jag ta tillvara på varenda sekund. Är livrädd för att sitta inne hela tiden och sen när man kommer hem från bröllopsresan är det gråmulen höst.
    Att jag sitter inne nu skyller jag på det dåliga vädret. :D

• madlin

Ja när de är dåligt väder så får man sitta inne! Hoppas dock på en varm o solig sommar - myspys!!

• Noomi

Ja, enligt kvällsblaskorna ska det ju bli den varmaste och soligaste sommaren ever, typ. Fast brukar det inte låta så varje år?

Svar på tråden 25/8 2007 del3