25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Ska inte ha slöja, den tog bort för mycket av håruppsättningen kände jag.
Har du provat slöjan med klänningen?
Kanske känns bättre då menar jag..
Ska inte ha slöja här. Bara smycken i håret.
Idag kom svärföräldrarna hit och välkomnade mig in i familjen "Efternamn" med blomma och ett sött kort. Blev så rörd så jag började gråta *ler*
Nu är fotograf fixad och även frisören som ska fixa hår o makeup. Den enda stora posten som är kvar är klänningen, sitter o väntar ihjäl mig på att få svar från Millybridal och 1koo. Har lite otur vad de gäller sånt, får vänta länge på svar, de missuppfattar mig osv osv.. åååh irriterad blir man!
madlin
Åh vad gulligt av dem!
Hade också börjat gråta.. :)
Jag ska ha slöja, men jag har inte köpt en ny, utan sytt om min mormors gamla brudklänning Den var i siden med tyll utanpå och med spetskanter i "lager på lager" (svårt att förklara), så vi klippte loss tyll- och spetslagret på klänningen och sen syr min sömmerska om den till en lång slöja (samma sömmerska som gör min klänning). Den är lite gulnad och ser gammal ut, men det känns som att mormor är med mig från himlen när jag har den på mig - jättemysigt
Brud0708: ja visst var det sött utav dom? åh, nu snyftar jag igen. Haha!
madlin
Vilka söta svärföräldrar
Noomi
Det är väl tyvärr sådana här jobbiga faser man ska igenom..men din klänning är jätte fin!!!
Egentligen passar den frisyren jag vill ha allra bäst utan slöja, frissan sa det och jag vet det själv men jag var ju så inne på slöja...och är kanske fortfarande..
Brud0708
Jag har provat klänning och slöja i hop och då tyckte jag att det var jätte bra.
Jag tycker det är fint med slöja, det är tyget i slöjor jag inte gillar...
Haha, min frisör pustade ut när jag sa att jag inte kommer ha slöja, och förmodligen inte heller någon tiara - lät så roligt så jag började skratta i telefonen.
jag ska inte heller ha slöja....ska ha röda rosor i håret
Nu börjar jag allt bli lite rädd för mig själv, i dag provade jag slöjan igen och den är ju faktiskt riktigt snygg
Jag håller nog på att gå in i galna och veliga fasen *hjälp*
Tyget är ju inte heller så farligt längre, gick igenom lite bröllopsbilder och tyllslöja är ju klart det vanligaste och ser dösnyggt ut på alla andra..
:D Det går ju åt rätt håll i alla fall Annisen!
Min sambo kom igår hem till en mycket ångestfull Noomi. Efter att jag gnällt om hur mycket snyggare klänningar det finns och han suckat ljudligt ett antal gånger så pratade han lite förstånd med mig. Kom fram till att jag faktiskt kommer bli riktigt snygg i den klänningen jag har och skulle jag köpa en ny hade jag ångrat den också till slut.
Skönt att nån är lite mer sansad än en själv. :D