• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

Stina augusti

Åhh vad idiotiskt att vissa inbjudningar kommit bort!!!

• ;o)

Man blir ju lite misstänksam ... vi har flera gäster som inte reagerat alls sedan vi skickade inbjudningarna för två veckor sedan. Jag blir ju dödsnervös, tänk om de kommit bort?! Man kan ju verkligen inte ringa och fråga om folk har fått dem ... Svårt!

• Noomi

Haha, inbjudningsångest... har ni också hamnat där. :D
    Det är för jäkligt att inbjudningarna kommer bort, skickade själv iväg en andra inbjudan till en gäst idag.
    Men många hör inte av sig förrens precis innan osa, så ni behöver nog inte oroa er för att ni inte hör något. Vi har fortfarande inte hört av några stycken, trots inbjudan + mailutskick för att kontrollera att alla fått den.

• madlin

Jaha, så man får vänta sig några segisar som osar senast möjligast då.

När har ni OSA och varför just då?

• Nattson

Vi har OSA 10jun av olika anledningar.

De flesta går på sem efter det datumet och risken att glömma svara för att man inte är hemma minskar.

Wärdshuset där vi ska ha middagen och festen vill att vi ska veta hur många det blir så tidigt som möjligt!

Sist men inte minst... Vi vill veta så tidigt som möjligt hur många som kan komma.

• MrsRose

Hej allihop!
    Här kommer en till som gifter sig 25/8 i Lund! Har följt tråden ett tag. Det är så spännande. Nu börjar det närma sig.

• Linda Brud0708

Vi har OSA den 15 juli.

Nu i efterhand önskar jag att jag satte det lite tidigare. Men det är mest för att jag själv är väldigt otålig! Vill vet NU vem som kommer! :)
    Har fått svar från de flesta men de som är kvar kommer säkert inte att svara förrän sista dagen..

Hur många gäster har ni bjudit?

• MrsRose

Vi har bjudit 75 gäster och också satt osa 15 juli. Inte jättemånga som har svarat än, men det kommer väl...

• Noomi

Vi har osa 1 juli. Tyckte det blev ganska lagom... alla har lång tid på sig att svara och vi får gott om tid att planera bordsplacering och liknande.
    Tror det bara är 15 st av 64 inbjudna kvar som ska svara, känns skönt så man kan ta tag i den där jäkla placeringen snart. :)

....och välkomna alla nya!

• Linda Brud0708

Hej och välkommen rose25 :)

Svar på tråden 25/8 2007 del3