• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Linda Brud0708

A n n i s e n

Har du bestämt vad du ska ha för frisyr?
    Vet du sen innan hur du vill ha det eller du fick förslag av din frisör?

Jag hade tänkt att ha stora lockar och bara fästa upp det lite uppe på huvudet och så ha en enkel tiara.
    Men jag är lite osäker på om lockarna verkligen håller hela dagen och kvällen..

• bupan

hej alla!
    det var ett tag sen jag var inne på denna tråden, hinner inte riktigt med som jag skulle vilja.. det känns riktigt skönt och tryggt att läsa om hur långt ni som gifter er samma dag som mig har hunnit, man har liksom några att "checka av mot då"!!!
    i helgen kpte jag mig ett par riktigt fina skor på wedins och en handväska, så nu är nästan kläderna helt klara.. har bara strumpor och trosorna kvar ;)

• Theresekarlsson

Hej....

jag är klar med bokning av lokal, kyrka, fotograf, florist, tårta, frisör...

har beställt klänning....köpt skor o väska samt underkläderna.....

just nu sitter jag och finslipar på buffén och försöker utforma snygga placeringskort....

• Theresekarlsson

Jag vet inte vad jag vill ha för frisyr....lite halvuppsatt med stora lockar & rosor tror jag det blir

• Nattson

Välkommen alla nya

Japp Annisen det var jag som var osäker på min frisörska. Jag ringde dit förra veckan men då var hon på semester. så jag ska ringa denna vecka.
    Tror att jag glömt att nämna vår torta, min sambo är allergisk mot ägg så hon som ska baka kommer att göra vår del utan ägg och resterande med. Vi ska ha hjärtformade vita tårtor med röda rosor och kallor som dekoration. Jag tror att det kommer att bli jätte fint!.

Just nu är jag jätte förkyld och orkar knappt tänka på detaljer... Min sambo jobbar nästan dygnet runt och kommer att göra det i ca 2v till. Så mycket av planeringen står still. Men efter det ska vi sätta igång igen.

• ;o)

Jag har oxå skor och tårta som nästa punkt i programmet. Vill ner på stan men jag HINNER ju aldrig. Måste snart börja prioritera det viktiga här i livet (dvs välja bort motion och möten och sånt)

• ;o)

Har vi pratat om psalmer? (Jag kommer inte ihåg, och orkar inte kolla igenom trådarna )

Vilka ska ni ha?

• Linda Brud0708

Den ena har vi bestämt och det blir På Bröllopsdagen Ber Vi. Men den andra har vi inte lyckats bestämma oss för.

Stämmer det att det är två psalmer man måste ha, minst?

• novali

brud0708

Vi kommer bara att ha en psalm.
    En vänlig gräönskas rika dräkt.

Vår präst sa inget om att måste ha minst två.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Brud0708

Jag har redan bestämt mig för frisyr, nu ska vi se om jag gillar den i real life också. Hade tänklt att vänta till nära bröllopet och prova frisyr, men frissan fick mig på andra tankar

Svar på tråden 25/8 2007 del3