25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej, A n n i s e n 25/8 - 2007 !!!
Bra att du hittade tråden också!
japp nu har jag också hittat hit
Undrar om ni andra ska ha stort följe? Tärnor, marskalkar näbbar?!!
Annisen, jag ska gå in med pappa i kyrkan så min blivande man och hans bestman står framme vid altaret och väntar. I "mitt" följe ska det vara två tärnor och min bror. Min ena tärna som är "the maid of honor" (jag är halv engelsk) får gå ensam och sedan får min bästa kompis och bror gå efter henne.
Hur ska du ha det?
Vi ska inte ha något följe alls. Jag och min blivande går fram tillsammans och där framme väntar min syster och blivandes bästa kompis som kommer vara vittnen.
Däremot kommer mina tre bästa kompisar vara med mig under hela förmiddagen när vi gör oss i ordning.
Vi ska ha 3 tärnor och 2 marskalkar, det är våra syskon med respektive. Ska bli underbart att få vara tillsammans med dem hela dagen
Min m2bs bror är best man, men vi ska inte ha några tärnor eller näbbar. Min kompis ska förbereda sig tillsammans med mig på dagen, det känns bra.
I dag var jag hos frissan på vanliga klippningen och vi har tjötat en hel del detaljer ang b-dagen
Ska göra provuppsättning den 3/7, så nu ska de skicka min slöja från vinslöv så att vi kan prova och grejja med hela kitet
Var det du Nattsson som va osäker på din frisör? Har du bytt eller hur gick det? Håller tummarna att du hittat ngn du gillar!!!
Nu har jag också hittat hit....ska gifta mig i Hässelby Villastads kyrka den 25/8.....
HUr långt har ni kommit med planeringen tjejer???? vad har ni kvar att göra????
Therese
Therese -
Just nu är det lite stilla i planeringen. Känns som vi har läget under kontroll. Eller så är det bara för jag inte vet var jag ska börja med resterande.. :) men allt som måste bokas är bokat!
Hade träff med frisören igår och det kändes super bra!
Hur går det själv med planeringen?
Therese
Välkommen till oss, vad kul att du hittade hit
Vi har kommit långt i planeringen känner jag, de stora grejjerna som vi ska spika är Menyn, träffa floristen och träffa fotografen för upplägg. Allt e bokat och klart Sen är det ju ett helt gäng med smågrejjor som man fixar och håller på med hela tiden...
Vad har du kvar?