• Gemma

En plats i solen

Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).

Kram, en av kineserna.

• Svar på tråden En plats i solen
  • Izunia

Jo det är Filippa K.. Men icke sa jättesnygga. Klart bättre än manga andra! Men det var ju 10 ar sen nu sa det är väl dags för nat modernt?!

Ni maste kolla Braniff International!! helt psychdelic! haha!

• Gemma

Izunia, jag läser inlägg som f-n läser bibeln, du SKREV ju Filippa K. Sorry!

• Gemma

Haha, Braniff int - det är ju Pucci! Skitcoolt!

• Gemma

Och fly niki då... som en städrock i DENIM! Skräckligt!

• Marskatt

Gemma
    Jag skrattade så jag grät när jag läste om din flygresa! Känner så himla väl igen allt det där... helkonstiga bagage, alla bälten öppnas så fort landningen påbörjats, o så snart man nuddar marken springer folk omkring som galna! Min man fick förresten en fantastisk present när vi flög med Air China (tror jag det var) - ett etui med pincett o nagelsax bl a! Gissa vad de sa när vi bytte plan sen o åkte med ett annat bolag...

• Gemma

Är "post semester"-deppig :( Och trött :(

• Gemma

Marskatt, läste om saxen och pincetten igår, högt för min man. Så otroligt typist... och kul!

• Lapinette

Ja visst är det jobbigt att landa i verkligheten efter en skön semester. Tyckte så synd om mig själv efter SA-resan ända tills en väninna sa åt mig att skärpa mig - jag hade ju fått sol och underbara upplevelser medan alla andra gick här i mörker och slask. Så det var bara att rycka upp sig!

Här har svärmor åkt hem och mannen har varit i Grenoble i jobb så jag har njutit av två kvällar i ensamhet. Så skönt att gå omkring och pyssla i lägenheten och glo på Desperate Housewifes. I eftermiddag kommer maken tillbaka och ikväll ska vi ha en inredningsarkitekt hem till oss. Ska bli spännande!

• Gemma

jag vet jag vet... man är bortskämd. Men det är sååå påfrestande att hantera omställningar.. borde nog bo i samma lilla byhåla i hela livet egentligen. Lapinette, hur hanterar din man flytten till Sverige? Börjar han komma in i samhället?

Svar på tråden En plats i solen