• Gemma

En plats i solen

Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).

Kram, en av kineserna.

• Svar på tråden En plats i solen
  • Gemma

(försöker igen)

'Eeeeh... man suger tag i en arbetskamrat som brukar göra en på gott humör och kör lite brainstorming?

• Lapinette

Hmmm.... alla är så busy här efter sportlovet. Själv sitter jag och halvsover framför datorn och tittar på nästa projekt - badrum!

• Lapinette

Orkar just nu inte ens leta efter inspirationen. Den har nog grävt ned sig ganska så långt i den frusna marken. Vi får se om jag kommer igång efter lunch?!

• margaux

Här var det fler oinspirerade själar....

Måndag känns tungt, tuuuungt! I eftermiddag/kväll ska jag på en Chablis Grand Cru mässa och det blir lite spännande i alla fall! Men kommer inte komma hem före 10. Oj vad lång dag att börja veckan med!! Och i morgon är det dags för Spansk mässa som blir minst lika lång.... GRRRR.
    Som ni hör är jag inspirerad!

Gemma, vilken oförglömlig bild jag fick av jordgubbsbikini, jet-ski och dig!
    Guldkant på måndagsmorgonen!

• Gemma

Usch, semestern är i sanning över... sitter här på nattkröken med minst femton myggbett (slutade räkna vid femton) och har lätta tvångstankar om malaria. Igen. Men trots att jag noga kollat upp och bekräftat att Hainan ÄR ett högriskområde oavsett årstid, kändes det viktigare att äta middag i kort kjol, för att känna sig somrig och fin. I totalmörker dessutom. Dum är man.

• Gemma

Skäms lite när jag tänker på hur ofta jag kallat folk som har oskyddat semestersex för idioter... och så är man lika idiotisk själv fast på ett annat sätt :(

• Lapinette

Gemma - inte bra med oskyddat sex med myggor! VARNING! Håller tummarna att inget händer er...men kan bara trösta dig med att jag är minst lika dumdrisig själv. Lever absolut enligt - inget händer mig principen. Har gjort massor med dumdristiga saker när jag är på semester - dock inte haft oskyddat sex...inte vad jag minns i alla fall .

• Izunia

alltid lika trakigt att veta att semestern är över och man bara dragit med sig det sämsta tänkbara.... myggbett! :o
    Jag blir alltid biten...och alltid ca 50-100 bett... jag far väl tro att jag är söt! ;)

Har hämtat min garderob idag. Uniformerna är faktiskt designade av Filippa K i slutet av 90 talet. Pa 80 talet av Calvin Klein och 60-70 talet av Dior! Dags för ny design alltsa!

Kolla in denna sidan! Den är otroligt kul och man kan hitta manga gräsliga saker!!

www.uniformfreak.com/

Jag kan tipsa om att kolla in Qantas uniformer...hahah! Designade av Yves Saint Laurant pa 80 talet... ahh! Och american airlines korta 60 tals klänningar!

• Gemma

Coolt! Izunia, vet du vem som designat sas nya uniformer? Har för mig att det är Filppa K eller nån liknande men är osäker.

• Gemma

Margaux, förlåååt men jag tror att om du vill ha äkta medlidande på den här tråden, då får du nog ersätta "Chablis grand cru" mot "kullager" eller nåt sånt ;)

Jordgubbsbikinin har blivit tvättad i maskin och mår utmärkt... längst ner i min låda. Den lär inte åka fram förrän i sommar hos mamma och pappa för i poolen mitt emot vill jag inte simma, för tråkigt. Men mannen går dit varje onsdag och crawlar som en galning.

har fortfarande superträningsvärk i armen, ryggen och baken efter tennisen, wow!

Svar på tråden En plats i solen