• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Oj glömde....

Men jag vill också ropa på PAGE!!!!!!!

Hoppas verkligen inte att det var ett "hejdå" ditt inlägg.
    Och om det var det så hoppas jag ännu mer att du kommer tillbaks!

Kram Page!!! :)

• viktualia

sweetstreet -

Vilken monolog!!!

Intressant med ett North Face-tält. Hm, måste nog genast surfa iväg och se om jag hittar sånt på bild. Har nog missat det i verkligheten.... I mina kretsar finns det liksom tre varianter: De med Hilleberg som är löjligt stolta, vi med Fjällräven som tycker att det är mer lagom i pris och så de som inte har råd utan köper nåt typ McKinley eller så.

När jag sover i mitt tält så är det ju ofta i klassiskt svenskt "blandväder" och jag är hemskt nöjd över att ha rejäla absider. Visst är det lite meckigt med tältpinnarna, men det får vara så. Nån gång har jag spännt linorna i träd eller liknande, när marken inte varit möjlig att sticka ner pinnar i.

Senaste turen med tältet var när maken och jag paddlade kajak i Vänerns norra ände i somras. Myyyyyyyyys!

Liknar erat tält det här? www.thenorthface.com/opencms/opencms/tnf/gear.jsp&model=AZA1
    Coolt!!!

till er andra - jag förstår att det är svårt att förstå tjusningen med tält.. ha ha ha

• nenne78

inlägg i debatten - vi har ett vaude som är exakt samma som Fjällräven Akka. Skkönt med absider!!! Våra fjällvandrande vänner har ett rusta-kupoltält för 199 kr som funkat utmärkt i alla år. Men vi umgås i vårt tält och frågar någon så är deras bara hundkoja. mohahahahahaha!!!

alltid redo?!?!

hurosmhelst - ha en underbart skön långhelg flickor, nu drar vi till skogarna för att poa i fäbon. Hoppas ni får stock!! Och en fullträff mitt i äggulan!

• nenne78

sweetie - du är för rolig...

• Victory

Sweet - du är bara FÖR rolig! Och galen!!!

Jag kan nog förstå er tältnördar litegrann, jag är nämligen gift med en! Han älskar verkligen att sova i tält, han har t.o.m. gjort det i fjällen i -30 grader! Självklart vill han få med mig ibland och vi bodde i tält i Norge 2004 på vår förlovningsresa! Själv är jag ingen entusiast men jag kan tycka det är kul ibland.

• viktualia

ooo nenne... fniss fniss... du är också i branschen ja... det vet jag ju... du och jag lyckades ju få oktobertråden att spåra ur några gånger.. hi hi hi

Minns nåt med att ni skulle tälta på er balkong på bröllopsnatten.. men minns inte nåt mer sammanhang än så.... kanske får göra som muggles och leta fram vår gamla tråd och leta rätt på skojiga citat.. ha ha ha

japp, som alla anat så är jag scout...

... men nu ska scouten på shoppingrunda i småstaden!

• Storasystern

Sweetan - tältmonologer på småtimmarna! :) Bra jobbat! :)

Frejis - hur gick det??? *nyfiken* Bakis idag kanske??? *hoppas*

• sweetstreet

Wow! Nenne i tråden - igen!!!
    Finbesök med andra ord!!!!

Ha det så bra i fäbon!!! Se upp för fäbojäntan och hennes lur bara!!!! :D :D ;) (eh, tror att koko har nämnt henne här i ngn av våra tidigare trådar???)

Du Nenne. Förresten! Om man gillar stock, hur ska man då tolka uttrycket "över stock och sten"??????!!! :? :o :D :D :D

• sweetstreet

Vickan!

Jag kan skicka bild till dig på vår Lilla Blå om du vill. Så får du se det "in action". :)

Ang kupoltält så är det ett måste för oss. Vi använder tältet 99% till paddling i skärgåden och vill då kunna ställa tältet på klippor! Sedan är det bekvämt att man kan flytta runt det jättelätt också! :)

• viktualia

sweetstreet - fniss fniss...

jaa varför inte... maila mig först på pratglad@sverige.nu så ska du få en "riktig" mailadress till mig sen. dvs... skicka inte bilder till sverige.nu-adressen!!!

Vi tältnördar måste hålla ihop!!!

Och paddling är ju ljuvligt! Själv paddlar jag både kajak och kanadensare lite lagom blandat. I sommar blir det troligen en paddeltur - vi fick en hajk i bröllopspresent av mina scouter!! *sötnosarna* en "all inclusive-weekend på en öde ö i Mälaren" - hi hi!

Svar på tråden När märker man av det?