Grattis Frejis! Skönt att det gick så bra och att du fick tillbaka rösten! Det lilla missödet med maten verkar ni ju fixat smidigt trots allt! Synd bara att det blev stressigt för er. Men men, huvudsaken är att det gick bra, och det verkar det ju gjort!
Min förkylning segar sig vidare och nu är jag inne på tredje veckan med hosta och halsont. Var på vårdcentralen, men de hittade inget fel på mig, eller rättare sagt, det var ingen bakterie iallafall. Både bra och dåligt. Hade varit skönt att då någon medicin så jag kunde piggna till nån gång, men å andra sidan är det ju skönt att de inte hittade något fel. Det är väl bara att härda ut.
Nu till mitt lilla "problem" som gnager lite i tankarna... Upptäckte en något något färgad flytning idag. Inte direkt rosa, men lite minifärgad. Någon annan som haft det så här i början på graviditeten? Känner mig lite orolig att jag ska börja blöda. Ser än så länge inga tecken på att det tilltar, men iallafall. Har inte skrivit in mig hos BM ännu, och jag avskyr verkligen allt vad sjukhus heter så jag åker gärna inte in såvida jag inte absolut måste. Det var tillräckligt jobbigt att ta mig till vårdcentralen i morse. Är skitfjantig med sånt.
Hursomhelst, vore tacksam om ni hade något råd eller likn erfarenhet att berätta om.
Trevlig Valborg allihop!