• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Härligt att påta i trädgården. Själv har jag inte våat plantera ut något på balkongen då jag har varit rädd att blommorna ska frysa. Ska fixa iordning balkongen om någon helg.

Här har det istället varit storstädning. Kännt mig frustrerad då våra projekt inte går framåt och då maken bara suttit och slöat framför sin dator. Började ge honom arbete och nu är han i full gång och kollar på hur man ska kunna bygga ut vår garderob. Toppen!

• sweetstreet

Vickan!
    Du har mail... :)

• viktualia

Sweatan - japp.....¨åååååååååååååååååå NU vill jag dra ut och kajaka..... ujujuj.... *längtar*

• sweetstreet

Tycker också det låter så himla härligt att få påta lite i trädgården!! :)

Mmmm, önskar jag hade en trädgård. Iallafall när det är vår!

Frejis,

Supergrattis!!!!!!!!!! :) :) :)
    Låter som om själva disputationen var en höjdare! :)
    Men att cateringen var desto värre.....! :o :o :[
    Tur att ni fick tilld et bra ändå trots detta missöde. Usch! Vilken cateringfirma!!!!! En sådan blunder är ju helt otrolig! :o

Jag har haft catering 2 gånger (min samt min mans resp disputationsmiddagar) och då från ett superbra företag!!!! :) En otroligt duktig och trevlig tjej som gör kanonmat och ja, jag har bara gott att säga!
    Så om någon vill ha tips så säg till!! :)

• sweetstreet

Vickan!

Kul att du gillade bilderna. Och ja, visst får man värsta längtan uuuuuut!!!!!! :)

• sweetstreet

Koko,
    hm låter ju inte helt bra det där med grälet... :( Hoppas att allt är utrett och bra nu iallafall!

Ibland kan det vara så himla svårt att hålla ordning på känslorna tycker jag! Man vet inte ens alltid varför man känner som man gör, och då blir det ju ännu värre. Iallafall för mig.
    Fy!

Men som sagt, nu har du semester och jag hoppas du kommer kunna njuta av den, även om det såklart kommer bli en hel del känslor, tankar och kanske t o m lite "stress" nu när ni ska skörda lite ägg!! Men det är förhoppningsvis positiv stress!!! :) :)

Å jag är så glad så glad och så himla förväntansfull jag med!! :)

• sweetstreet

Lappis!!!!

Hoppas verkligen era vita veckor kommer ge resultat!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Tänkte väl säga Trevlig Valborg till er alla också!!

Här firar man ju inte Valborg... Så jag höll nästan på att glömma bort att det är Valborg nu.

Men hoppas ni alla får grilla riktigt många härligt goda korvar i någon mysig Valborgsbrasa imorgon!
    Ska tänka på er när jag är på väg till jobbet... :?

NU är våren här då?!?!?!?!?!!!!!

Kram! :)

• Vänner-fan

Kollar mest in för att se om det hänt nåt nytt. Men alla kanske är lediga idag?
    Här är inget nytt förutom att jag fått en smärta som kommer och går när jag promenerar som strålar ner i benen. Enligt en kompis beror det på att bebisen sjunkit ännu mer och nu trycker nedåt ordentligt.
    Ska till min nya BM igen idag. Men jag fick ju inget större förtroende för henne, så jag hoppas på ett kort möte. Tänker inte be henne om fler stick i fingret iaf! Det spelar ju ändå ingen roll nu vad jag har för järn- eller glukosvärde. Sen ska jag luncha med en kompis på stan. Ikväll blir det ev. att kolla på cortégen om de finns nåt smidigt sätt att ta sig dit på. Brukar alltid cykla, men det känns uteslutet idag.

Ha en bra dag allihop!

• Lapinette

Sweet - ha en superskön semester. När är det ni sticker och när är ni tillbaka?

Förväntar mig inga under trots avhållsamhet från alkoholen. Dock känns det skönt att åtminstone att testat det också. På torsdag ska jag till min läkare så jag hoppas på att få lite svar eller så blir det att boka in fler tider för att kolla varför det inte funkar. Sen nästa måndag är det dags för maken. Så nu drar det igång.

Svar på tråden När märker man av det?