• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Mmmmmm nu blev jag helt salig av att tänka på natt i tältet!!1 :D :D :D :D :D

• sweetstreet

Kan skika dig en bild på vårt lilla "barn" om du vill Kokosen!!!!!! :D

I början när vi just köpt tältet så fotade vi det så myket från typ alla vinklar att det nästan kändes sjukt! :D ;D

Då insåg jag hur det måste vara för nyblivna föräldrar och varför folk halar upp 100-tals bilder med sin nykomna bebis, Framifrån, bakifrån, profil, uppifrån, ler, inte ler, sover, tittar, blundar..... Ja så många bilder tills man gäspar... :D

För vi gjorde nästan likadant med tältet när det var nytt. Och då är det ju ändå bara ett tält!!!!!!! :D

• _koko_

Du ÄR galen alltså!! :D :D :D

Ok, en natt i tält kan jag väl tänka mig, om det inte är för kallt, eller för varmt, eller regnar, eller man blir kissnödig, eller det blåser eller...
    Ja, du fattar min inställning va? ;)

Fast på festival är det toppen med tält, då är ju promillehalten alltid så hög att inget av ovanstående spelar nån roll! :D

• viktualia

sweetstreet - wiiiihooooo en tältnörd till!!!
    hi hi!

vad har ni för märke?

Själv fick jag ett Fjällräven Akka i 18 årspresent och det håller fortfarande.. har dock inte fotat det åt alla håll men är så NÖJD över det ändå!

Fast skulle jag köpt tält idag hade det nog blivit ett Hilleberg....

• Lapinette

Shit, var har jag hamnat? Tältnördarnas paradis??!!! Måste vara fel tråd? Hallååååå....

Ahhh såg nu att koko har varit inne och skrivit en massa. Gud vad härligt är du slemmig i byxan igen . Måste har varit ett fruktansvärt jobbigt halvår men tänk snart är det över!!! Tjohooo!!! Du anar inte vad vi allihop här inne kommer att tänka på dig när det är dags.

Själv så har jag varit nere på Glasshuset vid Karlberg och mumsat god glass i solen istället för att köra spinning. Maken och jag bestämde oss raskt för att ta träningen i helgen istället. Klokt beslut!

• _koko_

lappis - vad härligt! Själv är jag kvar på jobbet, och i den takt jag (inte) jobbar får jag vara kvar till i morgon... Fast se, det går inte, för kl 21 ska jag ta en spruta, så då måste jag vara hemma! :D

Får nog jobba klart hemifrån som det verkar... Vad gör man inte för att få vara ledig, hahaha...

• _koko_

Nu bär det av hemåt! Trevlig helg alla tältnördar och andra. :D

• Lapinette

Trevlig helg kokos!
    Jag kommer dock att titta in här med jämna mellanrum förtom måndag - tisdag då jag drar ut till landet. Tjohoo!

• start september

Men Page . Jag tolkar det också som ett avsked. Hmm. Om du inte mår bra Page men läser det här så sköt om dig!

Du kommer vara saknad!

• sweetstreet

Klart jag är GALEN!!! :D :D :D :D

Har du inte fattat vidden av min galenskp förrän NU Koko?!?!?!?!?!???? :o :o :o ;) :D :D :D

Svar på tråden När märker man av det?