• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Jo Maui ska vara jättefint, men krylla av turister. huh!
    Hoppas ju helst att man iallafall någon dag ska hitta en "egen strand" eller iallfall en där man inte måste ta med sig ett skohorn och 50 liter sololja för att kunna glida ner mellan alla andra solbadande turister... ;)

• sweetstreet

En annan kollega som varit där (han var också på Maui) sa att det var jättefint men mycket folk (och han är ändå kines och lär vara rätt van med "mycket folk"). han gillar att snorkla men sa att på maui var det omöjligt att göra detta på egen hand eftersom det var så packat med turister på alla badställen. man var tvungen att åka på guidade "snorkelresor".
    Det lät inte så lockande för oss. Vill hellre ha mer "vildmark" och fria ytor än bekvämligheter. Om man måste välja....
    Så på ena ön är det väldig lite turistiga saker har jag hört. Och vissa ställen ahr inte ens AC. Men hellre det än att varje kvadratmeter har en till turist med karta och kamera i näven! ;)

• Vänner-fan

Frullan,
    Fastan gick bra. Men jag drömde hela natten om mat och dryck och fick för mig att jag var dödstörstig. Men varje gång jag vaknade så märkte jag att jag inte var det. Sen tog jag det väääälidgt lugnt de två timmarna jag väntade för att inte göra över med onödig energi. Fick en säng att ligga på, så det funkade. Blev mest väldigt trög i skallen och fattade knappt vad jag läste.

Brudsommar,
    Du skulle ju kunna undvika mjölkprodukter precis innan och juice. Som de sagt till mig är det de två största orsakerna till tillfälligt höga värden, förutom sånt som godis etc. som är uppenbart sött.

• Vänner-fan

Jag uppfattade Frullans inlägg först precis som Sweet gjorde. Och uppfattade även Pages inlägg som ett farväl. Vilket jag verkligen hoppas att det inte var! Page, är du där??

• sweetstreet

Smart Mugglan!

Vi får se hur vi gör. I vilket fall tar vi med oss mannens laptop.

Det ska iallafall bli så himla skönt.
    Tänk bara en vecka kvar...

Men jag har dömycket på jobbet som jag vill ha klart tills dess, så det kommer nog bli en del helgjobb...
    Men men så får det bli.

Fast det är nästan svårare och svårare att ha "tålamod" och vänta på resan ju närmare man kommer.
    Som att vara sådär superkissnödig ute men på väg hemåt. Man kan hålla sig bra i stort sett hur länge som helst på väg hem, men när man är nästan hemma (typ utanför ytterdörren) så tror man att man ska kissa på sig. Eller kasnke är det bara jag som har sådana besvär?? :? ;) :D

• Liten med Mindre

Sweet - något typ prylen i länken nedan är det vi har. Fast inte samma sort.

www.dustin.se/dacsaportal/&csref=Google_Adwords__Lagring_Backup__Generiska__

• sweetstreet

WHAT!!!!?????

Ska Page dra från tråden??????????????? :o :o :o :o :o

• sweetstreet

Hm Mindre, vad konstigt det blev när jag klickade på länken???
    Det var ingen enstaka "pryl" som dök upp på skärmen???

*tuggar fundersamt på en fingret*

• sweetstreet

Vänner

Gick det bra? Har du fastat klart nu och gjort alla tester??

• sweetstreet

Oj nu måste jag sticka till jobbet tjejer!!!

Ska försöka läsa ikapp i helgen!

PUSSSSSSS till er alla!!!!
    :p :p :p

Svar på tråden När märker man av det?