• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Muggles - ja, det blir Falun idag, tills på söndag. Sen får vi pyssla hemma.

Sweet - det hade varit något om FruLlan pep till Japan över helgen för att hälsa på syrran. :D

• Vänner-fan

Tack det samma Mindre!

• Liten med Mindre

Sweet - vi har en portabel liten hårddisk(60GB) med ett flertal kortläsare i som funkar utmärkt till semestern. Liten och nätt. reser man med dykutrustning behöver varje kilo sparas.

Fast med dator kan ni ju ta bort de bilder som inte är bra. Och inte komma hem med 2500 bilder av varierande kvalitet. :D

• sweetstreet

Flyget går till och från Honolulu.
    Men eftersom vi hört att just Honolulu är rätt "trist" så täntke vi inte stanna där mer än en natt + dag. För att kunna se Pearl harbor.

I övrigt kommer vi åka till de små öarna (vill ha så lite turister som möjligt) Kauai samt Molokai. Alltså inte typ Maui. Har en kompis på jobbet som var på hawaii han också på sin bröllopsresa och de var till Big island och Maui. Men de är amerikaner och bodde såklart på finfina lyxiga resorts. det ska vi inte göra.
    Vi har hyrt ett mindre rum på ena ön samt en lägnehet på andra. Och så tar vi med oss tältet också för självklart hoppas vi kunna få någon tältnatt också! Längtar för det var ju såååååå länge sedan. Älskar vårt tält! :D

• Vänner-fan

Och tack till er andra också! Min dator var väldigt seg med att uppdatera sig märkte jag!

• Lapinette

Här går man på lunch och sitter i solen och njuter med en väninna och ni skriver som tokar under tiden. Hänger inte alls med...vilken syrra skall till Japan Sweet? "Vår syrra" är ju redan där men ska din syrra också dit? Fattar nada?

• sweetstreet

Mindre, Hallå hallå i dimman!!!!

*viftar frenetiskt med armarna*

Puh såja, nu ser jag iallafall konturerna av dig där i gröndimman! ;)

smart med kortläsaren!!!!! :)
    Kanske vore något för oss?
    Eller min man rättare sagt.
    Fast jag tar rätt mycket bilder också. Fast de tar inte alls lika stor plats för jag har bara en vanlig kompakt digitalkamera, men mannen har en "riktig" och tar alltid i "råformat" så han kan bearbeta bilderna i bildprogram sedan, vilket tar en jädrans massa plats.

• Lapinette

Härligt Sweet med lite båtluffning på Hawaii. När vi skulle ha åkt dit var det just huvudön och Maui som var inplanerat. Hade hört att Maui var så fint och huvudön var själva konferensen på så där var vi illa tvugna att stanna.

• sweetstreet

Haha lappis!!1
    Näe, jag har ingen syrra....
    Men läs FruLLans inlägg (nyligen) och sedan mitt... ;) :D

• mugglesfan

Sweet: ett tips är annars att gå till internetcafé och bränna över bilderna från minneskortet till CD-skivor. Vi hittade inget bra extra minneskort att köpa i Thailand så vi gjorde så istället. Det enda man får se upp med är att ha ett virusprogram på datorn som man sätter in CD:n i - vi fick ett virus från vår CD-skiva (men det upptäckte virusprogrammet så det var ingen fara).

Har ni en mobil med ett modemprogram så kan ni ju använda mobilen som modem till datorn och koppla upp er. Min GPRS-mobil laddar sidor rätt snabbt faktiskt, iaf i Firefox...

Svar på tråden När märker man av det?