• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Sweet - tror inte att hela länken visas i mitt första försök. Ta den andra länken istället.

• mugglesfan

Tälta på Hawaii låter lite varmt och fuktigt Men man kanske kan slå ner tältpinnarna någonstans där det är skugga även på morgonen? Kanske att man måste vara på en campingplats el får man tälta varsomhelst där? Tja, ni löser nog det...

• viktualia

Btw - nu är hon som drog igång dansande björnar-tråden igång igen... och skriver i den här tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2251418.html
    att hon vill bjuda sitt ex till bröllopet utan att berätta för den blivande maken... tänker gömma exet bakom etiketten "kusin".

....fredagsunderhållning är det i alla fall....

• BrudSommar2006

Vickan, du hann före! Jag upptäckte det just också, det är helt fantastiskt!

Jag kan inte jobba fast jag har så mycket att göra egentligen, eller det är väl mer att jag har så kort tid kvar att göra det som ligger, men jag blir ju distraherad hela tiden!

• Liten med Mindre

Brudsommar - hoppas det är ett graviditetssymptom, att vara distraherad/okonventrerad. För då är jag definitivt gravid sen en vecka tillbaka. :D

Hoppas att mannen kan lämna jobbet snart så jag får sluta låtsas jobba. Fattar ju inget av vad jag läser om verksamhetssystem.

• Liten med Mindre

okonCentrerad

förstås...

• Liten med Mindre

Trevlig helg alla!

Nu åker jag också på helg. Lycka till vårbrud - håll tanten borta så att vi kan bränna henne på måndag den häxan!

(hugaligen - det lät kanske lite mordiskt!)

• Lapinette

Mindre - håller tummarna för dig och drick en massa skumpa för mig med (som har vita veckor ).

• Victory

Jaha, ni har varit aktiva under veckan som vanligt! 68 SIDOR (!!) med inlägg att plöja igenom! Sammanfattning, någon? Please!

Dags för helgpasset att ta vid!

Senaste rapporten från Victory: Ingen tant i sikte, är på dag 31 idag. Känns som om hon kommer att dröja för kroppen har betett sig konstigt. Alltså inte gravid-konstigt, utan som om jag inte har haft någon äl. Eller väldigt sen äl för jag fick ömma bröstvårtor tidigare i veckan. Men gravid kan jag inte vara för vi fick inte till det alls under äl (när den nu var!?). Så det är väl bara att förbereda sig på en lång väntan på tanten, hoppas hon kommer snart för nästa månad ska vi ju sätta igång på allvar! Vill INTE uppleva 71-dagars cykel igen!

Hoppas ni alla har haft en bra vecka. Någon som har plussat?

Svar på tråden När märker man av det?