• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • ice13

Jag är imponerad! Kikade ju in och hejade på er för ett par dagar sedan, men det var ju måååånga sidor sedan. Tar av mig hatten och bugar och bockar, vilket tempo!

• Liten med Mindre

OK, då säger vi så. Skåla för kubbar som står, kubbar som faller och för kastade pinnar. :)

Tyvärr packade vi bara med en flaska till helgen...

FruLlan - simmarna har vi bara lämnat in, väntar på svar. Därför är maken nervös.

ice13 - jo, här skrivs det mycket eller mer i omgångar. Tror vi ligger lite efter eftersom förra tråden kom upp i närmre 13000 inlägg. Tror inte vi hinner det till på måndag.

FruLlan - du glömmer väl inte nya tråden då?

• viktualia

Mindre - fniss.. vi har nyss startat skumpakubb i granntråden.. hihihi - som variation på fredagsfesttemat!

• nu är jag fruL

men mindre
    Det finns ju systembolag och massor med skumpa att köpa
    en flaska räcker ju ingen vart alls!!!!!

Shittans du måste komma på kurs i vindrickning hos mig så fort jag bara "får" dricka igen
    jag KAN sånt sörru

förstår att maken känner sig lite nervös.
    det komemr nog gå galant dock!

usch vilken huvudvärk jag har!

• Liten med Mindre

Jo, förmodligen har bolaget helgöppet i Falun också. :)

Eller så får vi fylla ut med vin. Hoppas nu bara att resten av släkten ställer upp på kubbturnering.

• Liten med Mindre

Hmm...undrar vad jag har ätit. Hela rummet är försänkt i en grön dimma. :(

Tror ni att ostgnocchi är problemet? Börjar tro att jag snart kan äta godis igen, för att sluta hjälper ju uppenbarligen inte. :)

Mjölk eller mjöl får maka på sig nästa gång.

• nu är jag fruL

mindre:
    KLART du kan äta godis!!!! haer inet hört att det kan vara boven i dramat,.

kan ju säga att är det gaser som luktar aban som är problemet samt bubblig och uppsvälld mage så är nog laktos en stor kandidat till att vara boven.
    TESTA:

Dock skulle jag inte sluta med vete på egen hand utan att ha en orsak eller skäl.

Så ät godis du. kanske dock ska låta bli choklad om det är laktos som är boven.

• Liten med Mindre

Fast jag har ju gjort laktostest för några år sen, typ 9 när jag tänker efter. Och det gav inget utslag.

Fast det var attans läbbigt att hälla i sig hela kannan med laktoslösning.

Fast jag har ju hunnit stressa mer sen dess, och fått mer problem.

Kan ju minska ner på mjölk o ost lite grann i alla fall. Mamsen hörde just av sig om att hon inte pös så mycket längre, efter att ha börjat äta extra av något laktasliknande enzym (lät det som).

Får hitta något annat till gröten.

• Vänner-fan

Halloj!

Mina provsvar var helt normala. Puh.
    Så nu kan jag andas ut igen! Tack för alla tummar, de gjorde säkert sitt till! Och ett tips från detta är att inte dricka mjölk precis innan man ska till sin BM och bli stucken i fingret. Kommer iaf inte jag göra nån mer gång. Och jag vet att många säger att maten inte påverkar. Men ska man bli behandlad för grav.diabetes så är ju viss omläggning av kosten och neddragning av socker det första man gör. Dessutom kom mina toppar efter jul, påsk och så nu, när jag vet med mig att jag ätit mer sött. Så jag misstänker det ändå som en bov i dramat.

Kram på er!

• Liten med Mindre

Fast...
    Fast...
    Fast...

hugaligen vad jag hakat upp mig. Undrar om brist på kreativitet kommer av syrebrist/gasförgiftning? :D

Svar på tråden När märker man av det?