Koko! Vilka underbara nyheter! Med lite tur kan lilla pyret få sex syskon. Som jag sa tidigare så har Uppsala bra statistik så ägget och spermien kommer säkert fatta tycke och embryot kommer trivas bra hos dig!
Sweet, Njut av semestern för det kommer med all säkerhet bli er sista där ni bara är två på länge! Jag håller tummarna att du återhämtar dig snabbt efter operationen. Och sluta aldrig med kvällsbubblandet, det är ett sant nöje som INGEN kan scrolla sig förbi!
FruL, Var rädd om dig själv och om det finns en liten möjlighet att du kan ta det lugnt, gör det. Som du sa, allt handlar om MAGEN just nu. Glöm inte att spara Boris´hår så att han kan head banga inom snart framtid. Skickar över lite black no1 ifall Boris skulle få för sig att bli blond!
Frejis, du är nästan min idol med din doktorstitel! Så häftigt!!! Lycka till i morgon och hoppas att rösten håller! Jag hoppas så innerligt att du få se ett plus snarast möjligt men om det dröjer en stund till kom ihåg att man orkar mer än man tror. Men ibland så kostar det mer än smakar så kör inte slut på dig själv mentalt. Det finns säkert värre öden än att vara en hermeneutiskt tänkare som har sadlat om och en hundmamma.
Muggles, Kul att du har hittat en träningsform som fungerar för dig just nu. Förstår att det måste kännas härligt att få röra på sig. Hoppas att ni känner er nöjda med lägenheten och att Slick´n inte förstör de nya sofforna. Hahaha, glöm inte att berätta för Slick´n om smeknamnet och de galna tanterna på BT.
Snart så, lycka till med bröllopet och Kick´n kommer att bli en urgullig blomsterflicka/pojke. Håller tummarna för dig att du får föda naturligt och att de kan ta bort myomen efter förlossningen!
Lapinette, Spåtanter har ju rätt, så en pytteliten kanin måste vara på väg. Du ska se att du kommer bli en riktig kaninmamma till slut, med en ansenlig kull!
Mindre, en bubblig mage kan vara en gravid mage annars finns ju alltid soffkuddarna fram till dess att det blir så!
Start september, tre månader är egentligen inget?även om det är hemskt det som har hänt så vet du att du kan bli gravid och nästa gång det händer kommer säkert allt stämma och ni får njuta av många sömnlösa nätter.
Victory, Hoppas hoppas hoppas att maken lyckas ?leverera? i äggtider?annars så ses vi kanske i Uppsala vid en eventuell insemination! Renovera inte ihjäl dig!
Storasystern, Åh, jag önskar att jag kunde snabbspola din Japanvistelse så att du och maken kunde få njuta av detta nya tillsammans!
Brudsommar och Vänner-fan, ett stort lycka till med kommande förlossningar och mysiga skrynkliga bebisar!
Cicci, ha det så himla trevligt i Dubai och jag hoppas att du lyckas lägga på dig några ynka kilon innan förlossningen. Fast å andra sidan så har du fått en liten bula nu som du kan njuta av. Alla symptomfria graviditeter kommer heta, i min värld, a la´ Cicci!
Tack för mig och ha det gott! /A